13.02.23, 11:45
I to się będzie nazywało… Ceneo! Reklama w stylu retro z okazji 18. urodzin Ceneo
Marka Ceneo obchodzi swoje 18 urodziny. Z tej okazji ruszyła kampania reklamowa, której stylistyka nawiązuje do klimatu retro.
14 lutego br. 18. urodziny będzie świętować platforma e-commerce – Ceneo. Z tej okazji marka opublikowała nową reklamę, której akcja dzieje się w latach 90. czyli dziesięć lat przed powstaniem Ceneo. Na ekranie odbiorcy widzą lutowy dzień na bazarze. Trzech sprzedawców układa towar, czekając na kupujących. Mają szeroki asortyment – od zabawek po kasety i drobną elektronikę. Chcą jak najlepiej zaprezentować towar, żeby zainteresować przechodniów.
Główną bohaterkę, podczas walki z taśmą kasetową, nagle nawiedza wizja przyszłości internetu.Widzi wszystkie sklepy w komputerze – tysiące takich bazarków jak ich. Miejsce, w którym można wyszukać produkt, porównać jego cenę i kupić bezpośrednio na platformie poprzez guzik „KUP TERAZ”. Po chwili odkrywa, że to się będzie nazywać CENEO.
Poprzez reklamę marka chcę podkreślić swoją wieloletnią obecność na rynku i zwrócić uwagę na to, jak serwis ułatwia codzienne zakupy jej użytkownikom.
Spot emitowany i promowany jest na platformie YouTube oraz kanałach social media. W ramach kampanii urodzinowej prowadzone są również działania dodatkowe, jak Branded Effect marki na TikToku czy konkursy na social mediach Ceneo.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze