14.02.23, 19:06

Rozdział II Historii Polskiego Hip-Hopu. Jimek i jego goście zagrają w Chorzowie

Zapowiedź wydarzenia, fot.: materiały prasowe

16 września br., JIMEK powróci z orkiestrą, by udowodnić, że legendy polskiego rapu i jego nowi idole mogą odsunąć na bok podziały i stworzyć widowisko muzyczne. Organizatorem wydarzenia jest Going. Wydarzenie promują agencje Cut The Mustard i Ekstrakt.studio.

W 2022 r. JIMEK po raz pierwszy zagrał z wielopokoleniowymi gośćmi i orkiestrą „Historię Polskiego Hip-Hopu”. Wydarzenie na warszawskim Lotnisku Bemowo zobaczyło wtedy na żywo 25 tys. osób. W 2023 r. JIMEK ponownie zaprezentuje kolejne przedsięwzięcie, które tym razem odbędzie się na Stadionie Śląskim w Chorzowie pod hasłem „Rozdział II Historii Polskiego Hip-Hopu”.

Preludium do nadchodzącego koncertu jest wykonany premierowo podczas poprzedniego widowiska medley. Ilustruje on historię polskiego hip-hopu i fragmenty ponadczasowych utworów. Wśród gości, którzy pojawią się w drugiej odsłonie projektu, są m.in.: Fenomen, Fisz, Grammatik, Kaliber 44, Molesta, Onar, O.S.T.R, Otsochodzi, Pezet, Płomień 81, Szczyl, Tede oraz Young Leosia.

Organizatorem przedsięwzięcia jest Going., natomiast za koncepcję kreatywną, strategię komunikacji, strategię i zakup mediów oraz wsparcie social media odpowiedzialna jest agencja Cut The Mustard. Identyfikacja wizualna, w tym m.in. Key Visual, materiały OOH i DOOH, animacje, projekt strony internetowej czy oprawa wizualna wydarzenia, po raz kolejny została stworzona przez Ekstrakt.studio.

Komentarze

Powiązane

19.04.24, 13:17
| reklama & PR » informacje
Sportowcy nagradzają najlepszych polskich kibiców w kampanii marki Warka
Najnowsza kampania marki Warka realizowana pod hasłem "Złota loteria Warka 2024", wraz z udziałem dwóch sportowców - Jakuba Błaszczykowskiego i Michała Kubiaka - ma na celu docenienie i nagrodzenie lojalnych kibiców polskich sportowców. W ramach tej inicjatywy codziennie do wygrania są złote medale Warki oraz nagrody pieniężne. 
19.04.24, 11:21
| reklama & PR » informacje
W tym jest GAZZZ! Kampania nowej linii napojów marki Tymbark
Tymbark rozpoczął komunikację nowości Tymbark Gazzzowany. Spot oparty jest na autorskiej piosence „W tym jest GAZZZZZ!”, która ma współgrać z przekazem wizualnym, tworząc apetyczny i orzeźwiający kontent.
19.04.24, 09:53
| reklama & PR » informacje
Samsung Customer Care będzie dalej współpracować z Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę marki Samsung Customer Care w obszarze BTL i digital.
19.04.24, 06:30
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Biuro Reklamy TVP rusza ze współpracą reklamową z Rakuten TV
Biuro Reklamy TVP i Rakuten TV rozpoczynają współpracę w obszarze sprzedaży reklam przy treściach wideo na platformie streamingowej, łączącej usługi TVOD, AVOD oraz kanały FAST. Umowa brokerska obejmuje sprzedaż czasu reklamowego w środowisku AVOD/FAST.
18.04.24, 21:19
| reklama & PR » informacje
More Bananas i Semcore będą współpracować
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Firmy chcą wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
18.04.24, 16:55
| reklama & PR » ludzie
Łukasz Kujawa w szeregach agencji Wills Integrated
Do zespołu wrocławskiej agencji Wills Integrated dołączył Łukasz Kujawa i objął stanowisko Account Managera.
18.04.24, 13:23
| reklama & PR » informacje
Sprawne i zadbane auto. Wydanie specjalne magazynu Motor
15 kwietnia br. ukazało się wydanie specjalne tygodnika Motor – „Sprawne i zadbane auto” (Wydawnictwo Bauer).
18.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
BOLTON Polska wybiera Streetcom. Agencja zajmie się markami Rio Mare i Meglio
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od dwóch lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
17.04.24, 18:51
| reklama & PR » informacje
PR Hub współpracuje z Instytutem Psychologii Polskiej Akademii Nauk
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego.
17.04.24, 15:00
| reklama & PR » informacje
VeloBank w przetargu wybiera Initiative
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

Polecamy