14.02.23, 09:36
Przemysław Orszulik będzie koordynował prace dla Kinder w MullenLowe Warsaw
Przemysław Orszulik jako senior account manager wzmocnił zespół client service agencji MullenLowe Warsaw. W związku z wygranym przez agencję przetargiem Ferrero Polska, Orszulik będzie koordynował prace dla tego klienta.
W efekcie wygranego przetargu, agencja odpowiada za prowadzenie 12 profili marki Kinder na Facebooku i Instagramie, a także ich stron internetowych na rynku polskim i w krajach bałtyckich. Obsługa profili social obejmuje działania kreatywne, contentowe i moderację, zgodne ze strategią przygotowaną przez agencję. W portfolio flagowej marki Ferrero są m.i.. Kinder Bueno, Kinder Niespodzianka, Kinder Chocolate, Kinder Country, Schoko Bons. Koordynacja tej współpracy to główne zadanie nowego senior account managera.
Orszulik z sektorem reklamy związany jest od siedmiu lat. Zaczynał od stażu w agencji Lvov, a następnie pracował kolejno w agencjach Isobar, Nairobia, Leo Burnett, Publicis Commerce. Ma na koncie projekty ATL, digital, social media. Zdobywał także doświadczenie przy tworzeniu contentu oraz projektach z zakresu szeroko rozumianego eCommerce. Klienci dla których pracował to Ferrero Polska, Orange, Carlsberg, Mondelez, Barilla. Uczestniczył w realizacji kampanii lokalnych i globalnych. Ma na koncie Effie dla Orange na kartę, a także kampanię dla Kinder Chocolate Radość niejedno ma imię, w której na opakowaniach wykorzystano wizerunek 12 zwycięzców akcji organizowanej przez markę.
Ponadto Orszulik, zatrudniony do zespołu group account director Renaty Hejduk, będzie także wspierał team w zakresie prac digital dla marek Knorr (Unilever) oraz Provident. Zespół client service MullenLowe Warsaw zatrudnia obecnie blisko 20 osób.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze