16.02.23, 12:15
Iker Casillas globalnym ambasadorem XTB
Legendarny hiszpański bramkarz wystąpi w spotach reklamowych oraz reklamach digitalowych promujących polską platformę inwestycyjną XTB, w tym dostępną na platformie darmową ofertę edukacyjną dla początkujących i zaawansowanych inwestorów.
To kontynuacja strategii budowania międzynarodowej marki polskiego fintechu w oparciu o ikony sportu. Twarzą nowej kampanii XTB został jeden z najbardziej uznanych piłkarzy XXI wieku - Iker Casillas. W nowych spotach reklamowych XTB zwrócono uwagę na nową rzeczywistość dla inwestorów. Podkreślono znaczenie rozwoju technologicznego, narzędzi cyfrowych, dywersyfikacji aktywów oraz przede wszystkim - darmowej edukacji. Legenda piłki nożnej pokazuje, jak przemiana inwestowania wygląda na polskiej platformie inwestycyjnej.
Iker Casillas w swojej karierze sportowej wygrywał, m.in. Ligę Mistrzów, mistrzostwo świata, mistrzostwo Europy, mistrzostwo Hiszpanii oraz mistrzostwo Portugalii. Wielkie uznanie zdobył również dzięki swojej postawie poza boiskiem, ponieważ zawsze był wzorem do naśladowania.
"Inwestowanie to temat złożony, w którym o końcowym sukcesie decyduje wiedza, umiejętności, taktyka oraz opanowanie emocji. Podobnie jest w sporcie, dlatego cieszę się, że do drużyny ambasadorów XTB dołączyła jedna z ikon piłki nożnej, jaką niewątpliwie jest Iker Casillas" - mówi Oliwia Szymczak, Chief Marketing Officer w XTB. "Przez lata zawodowej kariery utożsamiany był z bezpieczeństwem, ciężką pracą, opanowaniem i profesjonalizmem. Podobne cechy charakteryzują XTB, dlatego to ambasador, z którego jesteśmy niezwykle dumni" - dodaje Szymczak.
Spoty reklamowe wykorzystane w kampanii zostały nakręcone w Madrycie. Akcja została rozegrana w hotelu, czyli miejscu, w którym spotykają się ludzie w różnym wieku oraz z różnych środowisk. Do tego, często dzieli ich aktualny status życiowy - w ten sposób polski fintech podkreśla, iż inwestowanie obecnie nie jest zarezerwowane wyłącznie dla profesjonalnych maklerów. W przygotowanym materiale Iker Casillas wymienia natomiast, co jest fundamentem dla współczesnego inwestora, a jest to: platforma online, analizy rynkowe, dostęp do bezpłatnych informacji oraz edukacji.
Nawiązanie współpracy z Ikerem Casillasem jest dla XTB kontynuacją założonej strategii marketingowej, która opiera się na kooperacji ze światem sportu. Grupa XTB jest międzynarodowym dostawcą produktów tradingowych i inwestycyjnych. Od 2004 r. rozwija swoją działalność na 13 głównych rynkach w Europie, Ameryce Łacińskiej i Azji, zdobywając ponad 657 tys. klientów. Jest to firma oparta na zaufaniu, technologii i wsparciu.
Za przygotowanie kreacji odpowiada agencja Freundschaft, spot zrealizował dom produkcyjny Dobro, a zakup mediów powierzono OMD Optimum Media (Grupa OMD). Spoty reklamowe będą emitowane od połowy lutego w stacjach ogólnopolskich TVN, Polsat oraz w kanałach tematycznych, a także w serwisach VOD TVP, TVN i Polsatu. Kampanii telewizyjnej towarzyszyć będą też działania online.
Animator Kultury w obszarze czytelnictwa
Biblioteka publiczna w Dzielnicy Bemowo m.st.Warszawy | Warszawa
Przejdź do ofertyZapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze