22.02.23, 13:19
Poznaj liderów polskiego e-commerce 2022 - najnowszy raport SEO od Mayko
Które sklepy internetowe mogą pochwalić się wysoką widocznością w wyszukiwarce w ostatnim roku? Czy wiesz, co w 2022 roku było najbardziej zaskakujące i co czeka e-commerce w najbliższych miesiącach? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszego raportu SEO dla e-commerce od Mayko!
Jak co roku Agencja SEO/SEM Mayko przygotowała raport widoczności sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Specjaliści Mayko przeanalizowali kilka tysięcy sklepów i wytypowali 180 najlepszych e-commerce’ów z 9. kategorii.
Poznaj TOP20 zwycięskich sklepów z poniższych branż:
-
Dom, ogród, biuro;
-
Dzieci i macierzyństwo;
-
Elektronika, RTV i AGD;
-
FMCG i sklepy zoologiczne;
-
Motoryzacja;
-
Odzież, obuwie, dodatki;
-
Rozrywka i hobby;
-
Sport i rekreacja;
-
Zdrowie i uroda.
W raporcie znalazły się komentarze ekspertów e-commerce i pozycjonerów. Poznaj trendy, jak i możliwe zagrożenia przewidywane 2023 rok. Swoimi przemyśleniami podzieliły się osoby związane bezpośrednio z e-commerce m.in.: Paweł Paszkowski (Strigoo), Grzegorz Sienkiewicz (Cztery Szpaki), Monika Szatyłowicz (Tania Książka), Jakub Gierszyński (Apteka Melissa), Paweł Jankowski (Oponeo), Michał Barczyk (Grupa x-kom) czy Joanna Bagrij (Dr.Max).
Podsumowaniami roku w SEO podzielili się Paweł Wiszniewski (Mayko), Milena Majchrzak (SEMSTORM), Sebastian Heymann (Linkhouse), Agata Gruszka (Whitepress), Paweł Gontarek (Zgred), Szymon Słowik (Takaoto.pro) i inni.
Jak powstawał raport?
Materiał powstał we współpracy z SEMSTORM na podstawie danych zebranych z każdego miesiąca 2022 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość.
Nowością tegorocznej edycji raportu są analizy Wschodzących Gwiazd SEO w każdej kategorii. Wyróżnione zostały sklepy, które w 2022 roku zanotowały największy wzrost widoczności.
Poznaj najpopularniejsze słowa kluczowe, na które pozycjonują się liderzy oraz jaki ruch z wyszukiwarki przyciągają topowe sklepy internetowe. Dowiedz się, co takiego robią liderzy, a co warto wdrożyć w swoich działaniach, aby również notować wzrosty.
Patroni medialni raportu to: SEMSTORM, Aurora Creation, Sprawny Marketing, OOH Magazine, Online Marketing, Linkhouse, portalmedialny.pl, DailyWeb oraz Whitepress.
Pobierz raport na https://mayko.link/liderzy-SEO-ecommerce-2022
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze