22.02.23, 13:19

Poznaj liderów polskiego e-commerce 2022 - najnowszy raport SEO od Mayko

Raport firmy Mayko, fot.: materiały prasowe

Które sklepy internetowe mogą pochwalić się wysoką widocznością w wyszukiwarce w ostatnim roku? Czy wiesz, co w 2022 roku było najbardziej zaskakujące i co czeka e-commerce w najbliższych miesiącach? Tego wszystkiego dowiesz się z najnowszego raportu SEO dla e-commerce od Mayko!

Jak co roku Agencja SEO/SEM Mayko przygotowała raport widoczności sklepów internetowych w wyszukiwarce Google. Specjaliści Mayko przeanalizowali kilka tysięcy sklepów i wytypowali 180 najlepszych e-commerce’ów z 9. kategorii.

Poznaj TOP20 zwycięskich sklepów z poniższych branż:

  • Dom, ogród, biuro;

  • Dzieci i macierzyństwo;

  • Elektronika, RTV i AGD;

  • FMCG i sklepy zoologiczne;

  • Motoryzacja;

  • Odzież, obuwie, dodatki;

  • Rozrywka i hobby;

  • Sport i rekreacja;

  • Zdrowie i uroda.

W raporcie znalazły się komentarze ekspertów e-commerce i pozycjonerów. Poznaj trendy, jak i możliwe zagrożenia przewidywane 2023 rok. Swoimi przemyśleniami podzieliły się osoby związane bezpośrednio z e-commerce m.in.: Paweł Paszkowski (Strigoo), Grzegorz Sienkiewicz (Cztery Szpaki), Monika Szatyłowicz (Tania Książka), Jakub Gierszyński (Apteka Melissa), Paweł Jankowski (Oponeo), Michał Barczyk (Grupa x-kom) czy Joanna Bagrij (Dr.Max). 

Podsumowaniami roku w SEO podzielili się Paweł Wiszniewski (Mayko), Milena Majchrzak (SEMSTORM), Sebastian Heymann (Linkhouse), Agata Gruszka (Whitepress), Paweł Gontarek (Zgred), Szymon Słowik (Takaoto.pro) i inni.

Jak powstawał raport?

Materiał powstał we współpracy z SEMSTORM na podstawie danych zebranych z każdego miesiąca 2022 roku, a wyniki w raporcie to ich średnia roczna wartość.

Nowością tegorocznej edycji raportu są analizy Wschodzących Gwiazd SEO w każdej kategorii. Wyróżnione zostały sklepy, które w 2022 roku zanotowały największy wzrost widoczności. 

Poznaj najpopularniejsze słowa kluczowe, na które pozycjonują się liderzy oraz jaki ruch z wyszukiwarki przyciągają topowe sklepy internetowe. Dowiedz się, co takiego robią liderzy, a co warto wdrożyć w swoich działaniach, aby również notować wzrosty. 

Patroni medialni raportu to: SEMSTORM, Aurora Creation, Sprawny Marketing, OOH Magazine, Online Marketing, Linkhouse, portalmedialny.pl, DailyWeb oraz Whitepress. 

Pobierz raport na https://mayko.link/liderzy-SEO-ecommerce-2022

Komentarze

Subskrybuj RSS: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 11.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 09.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.