22.02.23, 13:58
Kamikaze wygrywa przetarg na obsługę marki Vitaflo (Nestlé)
Agencja Kamikaze (Grupa Altavia) wygrała przetarg Nestlé Polska na obsługę marki Vitaflo w digitalu. Zadaniem agencji jest m.in. stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji tego brandu.
Grupą docelową marki Vitaflo są osoby z fenyloketonurią oraz ich rodziny i znajomi - osoby związane pośrednio lub bezpośrednio z tym schorzeniem. Kamikaze rozpoczyna obsługę brandu Vitaflo, po wygranym przetargu, zorganizowanym przez Nestlé Polska. Umowa pomiędzy firmami została podpisana bezterminowo.
Zakres współpracy obejmuje stworzenie i wdrożenie nowej strategii komunikacji marki Vitaflo w digitalu oraz wypracowanie nowej linii wizualnej wraz z logotypem. Agencja w ramach działań prowadzi kanały social media: Facebook oraz Instagram, jak również przeprowadzi tam działania dodatkowe jak konkursy, aktywacje.
W scope prac są również sezonowe kampanie, sesje foto/video oraz odświeżenie strony internetowej wraz z nowym kontentem.
Stanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze