27.02.23, 17:00
Kampania reklamowa OSM Piątnica: Jedyne takie śmietany – z Piątnicy, no bo skąd
OSM Piątnica rozpoczyna kampanię reklamową swoich śmietan: 18% i 30%. Celem jest podkreślenie najważniejszych benefitów produktów oraz umocnienie wizerunku Piątnicy jako lidera rynku w kategorii śmietan. Spoty będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych i w digitalu od 25 lutego do 18 marca br.
Kampania promująca śmietany z Piątnicy będzie trwała trzy tygodnie, a w jej ramach emitowane będą dwa spoty reklamowe. Spoty przygotowane zostały przez Agencję Plej oraz dom produkcyjny Lucky Luciano, natomiast zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media.
W obu spotach babcia Eugenia przygotowuje smaczne dania z dodatkiem piątnickich śmietan. W spocie promującym Śmietanę 18% z Piątnicy dodaje ją do tradycyjnej zupy, mówiąc: „Ani mi się warz!” i wskazując tym samym na główny benefit produktu – nie warzy się. Śmietanka 30% z Piątnicy doskonale się ubija, a powstała piana długo się utrzymuje. Babcia Eugenia w spocie przygotowuje zaskakująco jak na nią nowoczesny deser - bezę Pavlova.ści.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertę
Komentarze