27.02.23, 10:08

Jedna Planeta. Jedno Życie. Kolejna odsłona projektu środowiskowego Wyborcza.biz i Gazety Wyborczej 

Grafika dotycząca projektu środowiskowego Wyborcza.biz i Gazety Wyborczej, fot.:materiały prasowe

Projekt środowiskowy „Jedna Planeta. Jedno Życie” przedstawi informacje dotyczące, m.in. rozsądnego korzystania z odnawialnych źródeł energii. Materiały w ramach cyklu są publikowane na Wyborcza.biz i na łamach „Gazety Wyborczej” od 23 lutego br. pod hasłem „Energia dla klimatu”. 

Przez najbliższe miesiące na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.biz dziennikarze wraz z ekspertami będą dzielić się z czytelnikami sprawdzoną i rzetelną wiedzą na temat tego, jak rozsądnie korzystać z odnawialnych źródeł energii i łączyć prowadzenie konkurencyjnego biznesu z ratowaniem naszej planety. Spróbują udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. tego, jak przygotować się na jeszcze trudniejszy 2024 r., z jakich odnawialnych źródeł energii najłatwiej skorzystać, jakich inwestycji można dokonać samemu, a w jakich będzie potrzebne wsparcie oraz tego, jak sprawić, by produkty i usługi sprzedawane przez polskie firmy były bardziej „zielone”. Redakcja „Wyborczej” pokaże także przykłady małych i średnich firm, które już rozpoczęły swoją transformację i chcą sprzedawać produkty jak najmniej szkodzące planecie oraz w mniejszym stopniu narażać swoich klientów na koszty środowiskowe. 

„Jedna Planeta. Jedno Życie” to realizowany od czerwca 2020 r. projekt, w którym redakcja „Wyborczej” opowiada o wyzwaniach ekologicznych. W poprzednich edycjach materiały publikowane w ramach cyklu dotyczyły wody, powietrza, odpadów, żywności oraz technologii i jej wpływu na klimat. Materiały ukazujące się w ramach najnowszej odsłony projektu „Jedna Planeta. Jedno Życie. Energia dla klimatu” będzie można czytać w serwisie Wyborcza.biz, na stronie akcji oraz na łamach „Gazety Wyborczej” od 23 lutego br. do końca maja br. Partnerem siódmej edycji projektu jest EDP Energia Polska.   

Inicjatywę wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), w internecie (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Facebook i Instagram) oraz newsletterach Wyborcza.pl i Wyborcza.biz. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół działu promocji „Gazety Wyborczej”.   

„Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl od dłuższego czasu zachęcają swoich czytelników do wykazywania bardziej prośrodowiskowych postaw, m.in. w specjalnym serwisie oraz w cotygodniowym newsletterze ekologicznym. Redakcja cyklicznie publikuje „Deklarację klimatyczną”, w ramach której przedstawia swoje plany angażowania się w ochronę klimatu i środowiska w ciągu kolejnego roku. 

Komentarze

Powiązane

17.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
16.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
15.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
14.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
13.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
12.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 12 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 12 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
11.07.24, 06:30
| prasa » informacje
Czułość. Wolność. Równowaga. Akcja społeczna Wysokich Obcasów i Wyborczej
Rozpoczęta 5 lipca br. nowa akcja społeczna „Czułość. Wolność. Równowaga” to inicjatywa „Wysokich Obcasów” i „Wyborczej”. Akcja potrwa rok.
11.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
10.07.24, 11:00
| prasa » informacje
Forbes Women rozpoczyna akcję 50 po 50
„Forbes Women” rozpoczyna inicjatywę „50 po 50”. W kolejnym numerze magazynu zostanie opublikowana lista kobiet po 50. roku życia, które odniosły sukcesy w różnych dziedzinach. Redakcja czeka na zgłoszenia.
10.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.