27.02.23, 10:08

Jedna Planeta. Jedno Życie. Kolejna odsłona projektu środowiskowego Wyborcza.biz i Gazety Wyborczej 

Grafika dotycząca projektu środowiskowego Wyborcza.biz i Gazety Wyborczej, fot.:materiały prasowe

Projekt środowiskowy „Jedna Planeta. Jedno Życie” przedstawi informacje dotyczące, m.in. rozsądnego korzystania z odnawialnych źródeł energii. Materiały w ramach cyklu są publikowane na Wyborcza.biz i na łamach „Gazety Wyborczej” od 23 lutego br. pod hasłem „Energia dla klimatu”. 

Przez najbliższe miesiące na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.biz dziennikarze wraz z ekspertami będą dzielić się z czytelnikami sprawdzoną i rzetelną wiedzą na temat tego, jak rozsądnie korzystać z odnawialnych źródeł energii i łączyć prowadzenie konkurencyjnego biznesu z ratowaniem naszej planety. Spróbują udzielić odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. tego, jak przygotować się na jeszcze trudniejszy 2024 r., z jakich odnawialnych źródeł energii najłatwiej skorzystać, jakich inwestycji można dokonać samemu, a w jakich będzie potrzebne wsparcie oraz tego, jak sprawić, by produkty i usługi sprzedawane przez polskie firmy były bardziej „zielone”. Redakcja „Wyborczej” pokaże także przykłady małych i średnich firm, które już rozpoczęły swoją transformację i chcą sprzedawać produkty jak najmniej szkodzące planecie oraz w mniejszym stopniu narażać swoich klientów na koszty środowiskowe. 

„Jedna Planeta. Jedno Życie” to realizowany od czerwca 2020 r. projekt, w którym redakcja „Wyborczej” opowiada o wyzwaniach ekologicznych. W poprzednich edycjach materiały publikowane w ramach cyklu dotyczyły wody, powietrza, odpadów, żywności oraz technologii i jej wpływu na klimat. Materiały ukazujące się w ramach najnowszej odsłony projektu „Jedna Planeta. Jedno Życie. Energia dla klimatu” będzie można czytać w serwisie Wyborcza.biz, na stronie akcji oraz na łamach „Gazety Wyborczej” od 23 lutego br. do końca maja br. Partnerem siódmej edycji projektu jest EDP Energia Polska.   

Inicjatywę wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki), w internecie (Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, Facebook i Instagram) oraz newsletterach Wyborcza.pl i Wyborcza.biz. Działania reklamowe przygotował i zaplanował zespół działu promocji „Gazety Wyborczej”.   

„Gazeta Wyborcza” i Wyborcza.pl od dłuższego czasu zachęcają swoich czytelników do wykazywania bardziej prośrodowiskowych postaw, m.in. w specjalnym serwisie oraz w cotygodniowym newsletterze ekologicznym. Redakcja cyklicznie publikuje „Deklarację klimatyczną”, w ramach której przedstawia swoje plany angażowania się w ochronę klimatu i środowiska w ciągu kolejnego roku. 

Komentarze

Powiązane

28.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 28 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 28 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
27.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 27 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 27 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
26.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 26 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 26 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
25.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 25 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 25 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
24.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 24 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 24 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
23.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 23 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 23 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
22.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 22 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 22 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
21.09.23, 17:45
| prasa » informacje | internet » informacje
Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować. Kampania promująca treści i subskrypcję Wyborcza.pl
21 września br. ruszyła kampania zachęcająca do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez dziennikarki i dziennikarzy “Wyborczej”.
21.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 21 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 21 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
20.09.23, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 20 września (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 20 września? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista/specjalistka ds. marketingu

Muzeum Getta Warszawskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 01.11.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 28.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 27.10.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.