05.03.23, 21:47
Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk. Kampania Wilkinson Sword Hydro5 w Polsce, Czechach i na Węgrzech
Pod hasłem „Train Your Style. Od Balatonu po Bałtyk” rozpoczęła się kolejna kampania przygotowana przez MullenLowe Warsaw dla Wilkinson Sword. Oprócz Polski działania prowadzone są także na czeskim i węgierskim rynku.
W nowej akcji promującej maszynkę Wilkinson Sword Hydro5, trójka influencerów rusza w podróż pociągiem, która połączy wszystkie kraje. Marka powierzyła im specjalną misję #TrainYourStyle (w kampanii wykorzystano podwójne znaczenie angielskiego słowa train, które oznacza pociąg, ale także ćwiczyć – przyp. red.) - sztafeta influencerów przemierza trasę od Balatonu po Bałtyk, by ze spotkanymi w pociągu osobami porozmawiać o ich celu podróży, stylu, ulubionych gadżetach. Każdy influencer ma ze sobą metrową makietę produktu i jednocześnie drogowskaz.
Podróż rozpoczyna się Balatonfured nad Balatonem, skąd wyrusza Daniel Horvath, fotograf i twórca wideo. Odwiedza Budapeszt, a potem Bratysławę, gdzie spotyka Jakuba Smreka, czeskiego sportowca, łączącego miłość do sportów walki z social mediami. Czech jedzie kolejno do Brna i Pragi, a we Wrocławiu przekazuje makietę Filipowi Głodkowi, polskiemu ambasadorowi marki. Przez Wrocław i Warszawę, Głodek wyruszy do Gdańska i zakończy sztafetę nad Bałtykiem. Influencerzy zrelacjonują podróż w swoich mediach społecznościowych. Również w kanałach marki będzie można zobaczyć wideo relację z każdego etapu podróży. Kampania potrwa do końca marca.
Dla MullenLowe Warsaw to kolejna w ostatnim czasie kampania Wilkinson Sword. Agencja przygotowuje komunikację dla całego regionu Europy Środkowowschodniej. Media na potrzeby kampanii zaplanował dom mediowy Wavemaker.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze