01.04.23, 20:00
Marka Drewnochron patronem programu Polowanie na ogród
Drewnochron został partnerem 9 sezonu programu telewizyjnego „Polowanie na ogród”. Produkty tej marki będą wykorzystywane do dekoracji i ochrony drewnianych elementów w ogrodach, które trafią pod opiekę prowadzącego program Dominika Strzelca.
Ekipa Dominika Strzelca, podczas nowej serii przemian ogrodowych sięgnie po produkty do ochrony i dekoracji drewna marki Drewnochron. Prezentowane wiosną odcinki będą pokazywały przemiany ogrodowe, które – jak udowodni Dominik Strzelec ze swoją drużyną – można przeprowadzić nawet w trzy dni i przy ograniczonym budżecie. „Polowanie na ogród” przedstawi jak przeprowadzić prace wokół domu, by móc cieszyć się nową estetyką ogrodu i zyskać miejsce do relaksu na świeżym powietrzu.
Premierowe odcinki nowej serii programu „Polowanie na ogród” są emitowane na antenie TVN Style w soboty od 4 marca o godz.15:20 oraz od 12 marca w niedziele o godz. 10:25 na stacji HGTV.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze