10.03.23, 12:00
Detox Feedu. Kampania społeczna marki Dove
Marka Dove rozpoczęła kampanię społeczną pod hasłem Detox Feedu, która ma na celu wesprzeć kobiety i nastolatki w świadomym korzystaniu z mediów społecznościowych. Za adaptację globalnego konceptu na Polskim rynku i realizację lokalnych treści odpowiada That One Agency.
W grudniu 2022 r. marka Dove w ramach programu Dove Self-Esteem przeprowadziła badania, dotyczące tego, jaki wpływ na nastolatki mają niektóre treści zamieszczone w mediach społecznościowych. Wynika z nich, że tylko 7 proc. nastolatek nigdy nie widziało w social mediach treści, które nawiązywałyby do przejścia na dietę i utraty wagi; co druga nastolatka przyznaje, że nie może sprostać standardom piękna, które widzi w mediach społecznościowych, a 60 proc. dziewczynek po zobaczeniu wyidealizowanego zdjęcia chciałoby zmienić coś w swoim wyglądzie.
Kampania składa się z formatów social media oraz contentu przygotowanego z udziałem influencerek – Aleksandry Żebrowskiej, Patricii Kazadi i Joanny Koroniewskiej, a także ekspertów – Małgorzaty Ohme, Karoliny Tuchalskiej-Siermińskiej i Szymona Niemca. Poza mediami cyfrowymi akcja jest wspierana w TV. Follow-upem kampanii jest petycja, która ma na celu prawne unormowanie opisywania zdjęć i filmów z ciałami modyfikowanymi cyfrowo.
Detox feedu to kolejny projekt marki z portfolio Unilever zrealizowany przez That One Agency, który będzie miał kontynuację w 2023 roku.
Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertySpecjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze