25.03.23, 21:00
Škoda z pierwszym w Polsce spotem reklamowym w technologii Dolby Atmos
Škoda, jako pierwsza marka w Polsce, zaprezentowała spot wykonany w nowoczesnej technologii dźwięku przestrzennego Dolby Atmos. Spot powstał, aby uświetnić 20-lecie współpracy z Tatrzańskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym.
Škoda po raz kolejny pokazuje ciężką pracę ratowników TOPR, spot reklamowy powstał z okazji 20-lecia współpracy marki z ratownikami. Użyta w spocie technologia Dolby Atmos pozwala uzyskać efekt kopuły dźwiękowej, dzięki której wrażenia słuchowe odbiorców są bardziej realistyczne. Innowacja umożliwia rozmieszczenie dźwięków w trójwymiarowej przestrzeni, dając poczucie, że jest się uczestnikiem wydarzeń.
Za koncepcję akcji oraz jej egzekucję odpowiadała agencja GoldenSubmarine we współpracy z domem produkcyjnym ONES. Technologię na potrzeby reklamy wykonało Kino Helios, a finalną wersję możemy zobaczyć w stacjach telewizyjnych oraz w kinach.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze