27.03.23, 20:31
Avon wraca z nowym pozycjonowaniem marki i kampanią reklamową
1 marca br., marka Avon wystartowała z kampanią 360° najnowszej szminki Hydramatic. W nowym spocie marka prezentuje pomadkę z nawilżającym środkiem wypełnionym kwasem hialuronowym. Ambasadorką kampanii jest brytyjska beatboxerka Hamzaa, która ma ucieleśniać nowe pozycjonowanie i hasło marki - "Masz w sobie siłę!".
Kampania Avon promuje nowy produkt marki - pierwszą na świecie szminkę, która daje matowe wykończenie na ustach, jednocześnie je pielęgnując. W spocie promującym produkt wystąpiła brytyjska beatboxerka Hamzaa. Kampania prowadzona jest pod hasłem "Masz w sobie siłę!". Avon, od początku istnienia marki, poprzez swój model biznesowy wspiera kobiety w samorealizacji – ponad 20 proc. ze sprzedaży produktów Avon pomaga tworzyć lepszą przyszłość dla kobiet.
Kampania telewizyjna wystartowała 1 marca br. i potrwa do 9 kwietnia. Spoty będą emitowane na antenie głównej TVP, Polsat i TVN oraz w kanałach tematycznych, a także na platformach VOD. Oprócz reklam TV Avon zaplanował również kampanię digitalową, która potrwa do 15 kwietnia, oraz influencerską (Instagram, TikTok), a także działania PR. Jest to adaptacja globalnej kampanii, której amplifikację Avon powierzył agencji VMLY&R. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom, za współpracę z influencerami – agencja BrandLift, a za komunikację PR – Garden of Words.
Komentarze