19.03.23, 09:00
CANAL+ promuje nowy serial EMIGRACJA XD
"EMIGRACJA XD" to nowa produkcja oryginalna CANAL+, oparta na bestsellerowej książce Malcolma XD. Z początkiem marca br. rozpoczęła się szeroka kampania marketingowa wspierająca promocję serialu.
"EMIGRACJA XD" to komedia o podróży dwóch znajomych z bardzo małego miasta do Wielkiej Brytanii. W serialu wystąpią, m.in. Tomasz Włosok, Michał Balicki, Paulina Gałązka, Adam Bobik, Jarosław Boberek, Katarzyna Bujakiewicz i Piotr Trojan. Reżyserem serialu jest Łukasz Kośmicki (KLANGOR), który wraz z Malcolmem XD jest współautorem scenariusza na podstawie jego książki. Producentem serialu jest Jake Vision DGA Studio, a producentem kreatywnym Dorota Kośmicka.
Z okazji powstania serialu zorganizowane zostaną trzy związane z produkcją eventy: dzień prasowy na planie, Media Open Day (dzień prasowy z wywiadami 1:1) oraz na uroczystej premierze serialu poprzedzonej panelem dyskusyjnym z twórcami. Ponadto, w mediach społecznościowych CANAL+ oraz na dedykowanej serialowi stronie publikowane są informacje o produkcji, uzupełniane specjalnymi materiałami wideo o kulisach powstawania serialu.
W ramach współpracy z EMPiK oraz autorem powieści i współautorem scenariusza – Malcolmem XD – powstał specjalny audiobook „Moja Emigracja xD” o pracy nad serialem. Premiera, wsparta crosspromocyjną kampanią EMPiK-CANAL+ już wkrótce.
Kto odpowiada za kampanię reklamową serialu?
Media zostały zaplanowane i kupione przez Havas Media, za wsparcie technologiczne, w tym atrybucję danych, odpowiada zespół Data Business Intelligence Havas Media Group, a za kreację team kreatywny CANAL+ Polska. Komunikacja 360 stopni obejmuje m.in. działania digitalowe, outdoor, niestandardowe współprace partnerskie, wsparcie influencerów oraz PR i komunikację wewnętrzną. Kampania marketingowa oparta jest na szeroko zasięgowych mediach w tym wielkoformatowe OOH wraz z niestandardowymi rozwiązaniami w największym porcie lotniczym w Polsce – Lotnisko Chopina – oraz regularne siatki nośników OOH. Ponadto działania obejmują komunikację w radiu oraz kampanię online na formatach banerowych i wideo.
Premiera pierwszych dwóch odcinków serialu miała miejsce 17 marca br. w serwisie CANAL+ online oraz na kanale CANAL+ Premium.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze