10.03.23, 06:30

Helena Korniejew współwłaścicielką agencji Big Picture

Hanna Waśko i Helena Korniejew, fot.: materiały prasowe

Helena Korniejew, związana z Big Picture od siedmiu lat i od 2020 r. pełniąca w firmie funkcję Strategic Directora, z początkiem marca br. objęła część udziałów w spółce, stając się oficjalnie jej współwłaścielką. Wspólnie z Hanną Waśko, założycielką agencji i CEO, będzie zarządzać całością biznesu z pozycji Partnera oraz członka Zarządu.

Helena Korniejew, z branżą PR związana od 2010 r., w strukturze Big Picture jest obecna od pierwszego roku istnienia agencji. Początkowo, jako Senior Consultant, odpowiadała za zarządzanie zespołem lifestyle i koordynację strategicznych platform wizerunkowych dla marek takich jak Coca-Cola, L’Oreal Polska, Martini, Mondelez Polska. W 2020 r. Korniejew objęła w firmie funkcję zarządczą – z pozycji Strategic Directora, wspólnie z Hanną Waśko zarządza całością biznesu. Jak tłumaczy agencja, objęcie udziałów oraz wejście do Zarządu są naturalnym krokiem i konsekwencją dotychczasowego zaangażowania, a także sukcesów w firmie.

Jako Partner, razem z Hanną Waśko, która pozostaje większościowym udziałowcem i CEO, Helena Korniejew będzie odpowiadać za strategiczne kierunki rozwoju firmy oraz doradztwo dla kluczowych klientów. Decyzje Zarządu będą podejmowane kolektywnie, a każda ze wspólniczek jest dodatkowo pilotem kilku obszarów biznesowych. I tak, Helenie Korniejew podlegają: rozwój praktyki lifestyle, kierowanej przez Karolinę Pękalską i Monikę Roth-Jaczynowską, działy administracyjne, a także rekrutacja i zarządzanie zespołem firmy. Z kolei Hannie Waśko – opieka nad rozwojem praktyki korporacyjnej oraz public affairs, prowadzonej przez Alicję Górkę-Pruszczak, mentoring, komunikacja agencji oraz zaangażowanie w relacje z rynkiem i promowanie rynkowych standardów.

Celem Big Picture, które zatrudnia dziś około 30 osób i specjalizuje się w projektach strategicznych dla rynkowych liderów, jest dalszy rozwój biznesu, przy utrzymaniu najwyższej jakości obsługi, ale też „ducha agencji” – koncentracji na projektach, które realnie zmieniają rzeczywistość oraz zachowaniu silnej praktyki pro bono.

Big Picture to właścicielska firma, w której od początku chodziło o coś więcej niż biznes. Dzięki temu, że od kilku lat zarządzamy agencją razem, udało nam się z Heleną zbudować model, który łączy szybkość i apetyt na więcej z dużą wrażliwością na ludzi. Pozwala agencji się rozwijać oraz utrzymywać dobrą rentowność, ale przede wszystkim – robić rzeczy, które dają nam realny wpływ na rzeczywistość, możliwość współtworzenia najciekawszych projektów na rynku, ciągły rozwój, a także mówiąc wprost: radość i satysfakcję. To bardzo dużo – szczególnie w otoczeniu biznesowym tak trudnym, jak rynek przez ostatnie 3 lata. Zatrudniamy dziś niemal 30 osób, ogromna większość naszego teamu to kobiety. Stworzenie przyjaznego miejsca pracy przy takiej konstrukcji zespołu to olbrzymie wyzwanie – udało się to osiągnąć dzięki wielkiemu zaangażowaniu i wyczuciu Heleny. Mamy dziś przedsiębiorczy, odważny i świadomy społecznie team, który czuje, że się rozwija, ciągle czerpie radość z pracy, a przede wszystkim – wie, że ma w zespole back-up i wsparcie” – mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.

Komentarze

Powiązane

06.09.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Dawtona prowadzi działania wizerunkowe w programie MasterChef
Marka Dawtona powraca z działaniami wizerunkowymi w telewizji w najnowszej 13. edycji programu “MasterChef” (TVN). Produkty marki będą lokowane w pięciu odcinkach talent-show, którego emisja rozpoczęła się 1 września br.
06.09.24, 18:30
| reklama & PR » informacje
Nikt nie powinien być w zawieszeniu. Kampania Pracuj.pl
Pod hasłem „Nikt nie powinien być w zawieszeniu”, ruszyła kampania Pracuj.pl, która realizowana jest w oparciu o zróżnicowany media mix, obejmujący, m.in. telewizję, digital, kina, serwisy VOD i kanały social media.
06.09.24, 17:00
| reklama & PR » informacje
Loteria marki M&M’s. Do wygrania wyjazdy do Disneylandu w Paryżu
Do 29 września br. potrwa loteria marki M&M’s w której jej uczestnicy mogą wygrać wyjazdy do Disneylandu w Paryżu.
06.09.24, 12:10
| reklama & PR » informacje
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Łowiczu sponsorem Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET
OSM Łowicz – polska spółdzielnia mleczarska, jest jednym z głównych sponsorów „Wielkiej Trasy Śniadaniowej Radia ZET”. W ramach akcji przewidziane są różne aktywności. Za koncept działań dla marki odpowiada agencja digitalowo-contentowa LiquidThread (Publicis Groupe).
05.09.24, 09:09
| reklama & PR » informacje
Profi odświeża wizerunek i zapowiada szeroko zakrojoną kampanię
Marka Profi działająca na rynku pasztetów w Polsce od 1993 roku, odświeżyła swój wizerunek. Dodatkowo firma wprowadza nowości w swojej ofercie.
04.09.24, 18:26
| radio » ludzie | reklama & PR » ludzie
Marta Jończyk Dyrektorką Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat. Sławomir Gołębiowski odchodzi
Od września br. stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
04.09.24, 13:00
| telewizja / VOD » informacje | reklama & PR » informacje
Ruszyła loteria interaktywnego serialu Miłość za wszelką cenę (TV4)
UNIQUE ONE przygotowała ogólnopolską loterie promocyjną dla widzów interaktywnego serialu rozrywkowego pt. „Miłość za wszelką cenę” (TV4) wykorzystującą kody QR wyświetlane na żywo w czasie emisji serialu.
04.09.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Co to jest DPD Pickup. Loteria i kampania promocyjna DPD Polska
DPD Polska rusza z loterią skierowaną do konsumentów. Wartość nagród w akcji wynosi ponad 620 tys. zł.
04.09.24, 08:30
| reklama & PR » ludzie
Prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza. Małgorzata Socha ambasadorką produktów Olimp Collagen
Aktorka Małgorzata Socha została ambasadorką linii produktów Olimp Collagen znajdujących się w portfolio polskiej firmy farmaceutycznej Olimp Labs.
03.09.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Back to School. ONE House kontynuuje współpracę z marką Sinsay przy kampanii na dwóch rynkach
Agencja komunikacji marketingowej ONE House ponownie nawiązuje współpracę z marką odzieżową Sinsay (należącą do LPP).
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.