10.03.23, 06:30
Helena Korniejew współwłaścicielką agencji Big Picture
Helena Korniejew, związana z Big Picture od siedmiu lat i od 2020 r. pełniąca w firmie funkcję Strategic Directora, z początkiem marca br. objęła część udziałów w spółce, stając się oficjalnie jej współwłaścielką. Wspólnie z Hanną Waśko, założycielką agencji i CEO, będzie zarządzać całością biznesu z pozycji Partnera oraz członka Zarządu.
Helena Korniejew, z branżą PR związana od 2010 r., w strukturze Big Picture jest obecna od pierwszego roku istnienia agencji. Początkowo, jako Senior Consultant, odpowiadała za zarządzanie zespołem lifestyle i koordynację strategicznych platform wizerunkowych dla marek takich jak Coca-Cola, L’Oreal Polska, Martini, Mondelez Polska. W 2020 r. Korniejew objęła w firmie funkcję zarządczą – z pozycji Strategic Directora, wspólnie z Hanną Waśko zarządza całością biznesu. Jak tłumaczy agencja, objęcie udziałów oraz wejście do Zarządu są naturalnym krokiem i konsekwencją dotychczasowego zaangażowania, a także sukcesów w firmie.
Jako Partner, razem z Hanną Waśko, która pozostaje większościowym udziałowcem i CEO, Helena Korniejew będzie odpowiadać za strategiczne kierunki rozwoju firmy oraz doradztwo dla kluczowych klientów. Decyzje Zarządu będą podejmowane kolektywnie, a każda ze wspólniczek jest dodatkowo pilotem kilku obszarów biznesowych. I tak, Helenie Korniejew podlegają: rozwój praktyki lifestyle, kierowanej przez Karolinę Pękalską i Monikę Roth-Jaczynowską, działy administracyjne, a także rekrutacja i zarządzanie zespołem firmy. Z kolei Hannie Waśko – opieka nad rozwojem praktyki korporacyjnej oraz public affairs, prowadzonej przez Alicję Górkę-Pruszczak, mentoring, komunikacja agencji oraz zaangażowanie w relacje z rynkiem i promowanie rynkowych standardów.
Celem Big Picture, które zatrudnia dziś około 30 osób i specjalizuje się w projektach strategicznych dla rynkowych liderów, jest dalszy rozwój biznesu, przy utrzymaniu najwyższej jakości obsługi, ale też „ducha agencji” – koncentracji na projektach, które realnie zmieniają rzeczywistość oraz zachowaniu silnej praktyki pro bono.
„Big Picture to właścicielska firma, w której od początku chodziło o coś więcej niż biznes. Dzięki temu, że od kilku lat zarządzamy agencją razem, udało nam się z Heleną zbudować model, który łączy szybkość i apetyt na więcej z dużą wrażliwością na ludzi. Pozwala agencji się rozwijać oraz utrzymywać dobrą rentowność, ale przede wszystkim – robić rzeczy, które dają nam realny wpływ na rzeczywistość, możliwość współtworzenia najciekawszych projektów na rynku, ciągły rozwój, a także mówiąc wprost: radość i satysfakcję. To bardzo dużo – szczególnie w otoczeniu biznesowym tak trudnym, jak rynek przez ostatnie 3 lata. Zatrudniamy dziś niemal 30 osób, ogromna większość naszego teamu to kobiety. Stworzenie przyjaznego miejsca pracy przy takiej konstrukcji zespołu to olbrzymie wyzwanie – udało się to osiągnąć dzięki wielkiemu zaangażowaniu i wyczuciu Heleny. Mamy dziś przedsiębiorczy, odważny i świadomy społecznie team, który czuje, że się rozwija, ciągle czerpie radość z pracy, a przede wszystkim – wie, że ma w zespole back-up i wsparcie” – mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze