10.03.23, 17:08

Elektrostacje Pure City pojawią się w kolejnych centrach handlowych

Elektrostacja Pure City w Galerii Warmińskiej, fot.: materiały prasowe

Pure City, operator innowacyjnej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych, kontynuuje rozwój sieci zielonych elektrostacji. Ekologiczne nośniki reklamowe pojawiły się w Centrum Handlowym GAJ we Wrocławiu oraz w Galerii Warmińskiej w Olsztynie. Obie lokalizacje to jedne z najpopularniejszych centrów handlowych w regionie.

Pure City zainstalowało trzy nowe elektrostacje AC o mocy 2x22 kWh każda w dwóch popularnych centrach handlowych. Pierwsza z nich znajduje się w Centrum Handlowym GAJ we Wrocławiu, gdzie klienci mają dostęp do 130 sklepów i usług oraz bezpłatnego parkingu na 200 samochodów. Kolejne dwie elektrostacje zostały zainstalowane w Galerii Warmińskiej w Olsztynie, gdzie klienci mogą skorzystać z oferty 170 sklepów znanych marek, licznych kawiarni i restauracji oraz kina.  Do korzystania z ładowarek Pure City służy aplikacja. Elektrostacje Pure City są wyposażone w złącza typu 2 oraz w 55-calowe ekrany LED, które pełnią funkcję cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. 

Misją Pure City jest realny i mierzalny udział w transformacji energetycznej oraz wspieranie firm i marek stawiających na realizację celów ESG. Pure City łączy w jednym modelu biznesowym dwa rozwiązania dla inteligentnych miast: zieloną sieć ładowania aut elektrycznych z nowoczesną siecią 55 calowych ekranów cyfrowej reklamy zewnętrznej. We wrześniu ubiegłego roku, nowo powstała spółka pozyskała łącznie 4 mln zł kapitału zalążkowego od funduszu Freya Capital na budowę sieci Pure City. Do końca czerwca br. Pure City planuje mieć łącznie 50 elektrostacji, a do końca 2023 r. nie mniej niż 100 elektrostacji na terenie całej Polski. Natomiast do końca 2025 r. sieć ma obejmować ponad 750 elektrostacji w miastach w całej Polsce.

Pure City - 2w1 - stacja ładowania i nośnik reklamy 

Pure City - miejska sieć elektrostacji to zielona sieć stacji ładowania pojazdów elektrycznych będących jednocześnie nośnikami cyfrowej reklamy zewnętrznej (DOOH). Nowatorski w Europie koncept z powodzeniem jest już rozwijany w Australii oraz USA, gdzie reklamodawcy coraz chętniej korzystają z nośników reklamowych wspierających rozwój transportu zeroemisyjnego. Partnerami technologicznymi Pure City są Elocity oraz stacjeladowania.com. Inwestorem jest Freya Capital.

Komentarze

Powiązane

22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
22.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tysiąc drapaków i tysiąc zestawów produktów Felix do zdobycia w Loterii Felix 2024
Marka PURINA Felix (Nestle Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria Felix 2024”.
22.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
PayPo z szerszą współpracą z PR Calling
Firma PayPo działająca w sektorze usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling.
22.04.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Bierz, co chcesz. Reto w najnowszej kampanii marki Desperados
Marka Desperados w swojej komunikacji zachęca do życia na własnych zasadach i wychodzenia poza utarte schematy. Bohaterem tegorocznej kampanii marki jest Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”.
21.04.24, 18:50
| reklama & PR » informacje
Loteria Sephora Polska dla członków Klubu Sephora UNLIMITED. Do wygrania 2500 nagród natychmiastowych
Agencja UNIQUE ONE organizuje loterię promocyjną na 25. urodziny sieci sklepów Sephora Polska, która potrwa do 28 kwietnia br. 
21.04.24, 13:26
| reklama & PR » informacje
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, firma działająca w obszarze rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
20.04.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Przyjaźń od kuchni. Kampania McDonald’s
Marka McDonald’s ruszyła z kampanią „McDonald’s. Przyjaźń od kuchni”. Projekt ma pokazać, że w pracy również jest miejsce na budowanie trwałych relacji. 
20.04.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Magda Mołek ambasadorką gamy Neovadiol od Vichy
Magda Mołek, znana jako ceniona dziennikarka i osobowość medialna, niedawno podjęła nową rolę jako ambasadorka linii kosmetyków NEOVADIOL od VICHY. Marka ta, poprzez kampanię „Ja się dopiero rozkręcam!” wspiera dojrzałe kobiety, pokazując, że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości. 
19.04.24, 18:55
| reklama & PR » informacje
Jannik Sinner globalnym ambasadorem La Roche-Posay
Gama filtrów przeciwsłonecznych Anthelios od La Roche-Posay ogłosiła, że Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów swojego pokolenia, został nowym globalnym ambasadorem marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy