09.03.23, 13:02

Znamy skład sztabu pracującego nad integracją zespołów w Grupie Eurozet

Logotypy marek Grupy Eurozet, fot.: materiały prasowe

8 marca 2023 r. Grupa Eurozet podała pełny skład specjalnego sztabu operacyjnego odpowiedzialnego za integrację swoich zespołów. Zespół ekspertów ma czuwać nad poszczególnymi obszarami działalności, m.in. stacjami muzycznymi, informacjami i publicystyką, sprzedażą, finansami, HR oraz rozwojem cyfrowym.

Grupa Eurozet pracuje nad połączeniem sił tworzących ją zespołów radiowych. Od marca br. tym zadaniem zajmują się specjaliści działający w ramach specjalnego sztabu operacyjnego. „Z myślą o realizacji celu, jaki sobie stawiamy – a jest nim zajęcie pozycji lidera na rynku radiowym w Polsce – szybko przystępujemy do pracy nad połączeniem naszych potencjałów. Tak jak zapowiadaliśmy, do tego celu poprowadzi nas specjalnie powołany sztab operacyjny, reprezentujący obie firmy. Tworzy go 10 osób, które odpowiadają za stworzenie scenariusza integracji i wspólnych działań w poszczególnych obszarach funkcjonowania naszej nowej grupy radiowej” – mówi Maciej Strzelecki, prezes Eurozetu i Grupy Radiowej Agory.

W sztabie operacyjnym znaleźli się:

  • Tomasz Zakrzewski – dyrektor finansowy, członek Zarządu Eurozetu, który przygotowuje strategię współpracy w obszarze finansów.
  • Kamila Ceran – dyrektor zarządzający – Obszar Informacji i Publicystyki, odpowiedzialna za przygotowanie strategii wykorzystania potencjału informacyjnego obu organizacji i kierująca pracą Radia TOK FM.
  • Piotr Jaroszewski – dyrektor zarządzający – Obszar Stacji Muzycznych, nadzorujący działalność stacji: Radio ZET, Radio Złote Przeboje, Antyradio, Meloradio, Radio Pogoda, Radio Plus, Rock Radio oraz Chillizet.
  • Ewa Rosiewicz – konsultant zarządu ds. integracji działów sprzedaży.
  • Maciej Moszczyński – dyrektor zarządzający – Obszar Sprzedaży Agencyjnej, odpowiadający za sprzedaż agencyjną i działalność brokerską.
  • Adam Kościelski – dyrektor zarządzający – Obszar Sprzedaży Bezpośredniej, odpowiedzialny za sprzedaż bezpośrednią.
  • Marcin Kowalczyk – dyrektor zarządzający – Obszar Cyfrowy (Online), który będzie nadzorować rozwój działań online Grupy Eurozet.
  • Krzysztof Jasica – dyrektor zarządzający – Obszar Technologii Radiowej, odpowiadający za kwestie technologiczne oraz proces integracji systemów IT.
  • Agnieszka Mazur – doradca zarządu ds. prawnych – koordynator, która odpowiada za koordynację pracy zespołów prawnych.
  • Aleksandra Dudek – dyrektor zarządzający – Obszar HR oraz Integracja Organizacji, która zajmuje się koordynacją działań HR oraz procesami łączenia zespołów.

Dodatkowo, Maciej Strzelecki objął stanowisko dyrektora sprzedaży, a Adam Fijałkowski – dyrektora programowego w Grupie Eurozet.

Grupa Eurozet to po zmianach wspólny szyld połączonych Eurozetu i Grupy Radiowej Agory. Portfolio nowej grupy radiowej tworzy dziewięć stacji: Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, Radio TOK FM, Radio ZET, Antyradio, Chillizet, Meloradio i Radio Plus.

Komentarze

Powiązane

21.04.24, 08:00
| radio » informacje
Wieczór wyborczy po II turze wyborów samorządowych na antenach RMF FM i Radiu RMF24
RMF FM i Radio RMF24 wyemitują specjalny wieczór wyborczy po głosowaniu w II turze na prezydentów miast, burmistrzów i wójtów w tegorocznych wyborach samorządowych.
19.04.24, 07:48
| radio » informacje
Roman Czejarek Zasłużony Dla Kultury Polskiej
18 kwietnia br. w Zamku Królewskim w Warszawie, podczas inauguracji obchodów Międzynarodowego Dnia Ochrony Zabytków 2024, odbyło się wręczenie odznaczeń dla służb konserwatorskich, społecznych opiekunów zabytków i osób zasłużonych dla bezpieczeństwa dziedzictwa kultury. Wśród uhonorowanych znalazł się dziennikarz Jedynki Roman Czejarek.
18.04.24, 10:33
| radio » ludzie
Katarzyna van Rooijen korespondentką Polskiego Radia w Holandii
Polskie Radio ma swoją korespondentkę w Holandii. Katarzyna van Rooijen, związana od lat z Informacyjną Agencją Radiową, powraca do Polskiego Radia.
18.04.24, 06:30
| radio » informacje
Jedynka obchodzi 98. urodziny
W czwartek, 18 kwietnia br. Program 1 Polskiego Radia będzie świętował swoje 98. urodziny. Z tej okazji na antenie stacji pojawią się audycje specjalne związane z jubileuszem, a w nich wspomnienia, rozmowy z gośćmi i niespodzianki dla słuchaczy.
16.04.24, 08:30
| radio » informacje
Pytam o zdrowie. Nowy pdocast w ofercie Radia Nowy Świat
W niedzielę, 14 kwietnia br. w ofercie Radia Nowy Świat zadebiutował nowy podcast extra Kseni Maćczak „Pytam o zdrowie”, który będzie się ukazywał raz w miesiącu.
16.04.24, 07:30
| radio » informacje | reklama & PR » informacje
Grupa Eurozet podnosi ceny reklam
Grupa Eurozet wprowadza nowe cenniki reklam pakietów, sieci i wybranych stacji radiowych. Decyzja biznesowa została podjęta m.in. w związku z dobrą koniunkturą na rynku reklamy radiowej oraz rosnącymi wynikami słuchalności stacji wchodzących w skład grupy.
16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
15.04.24, 10:57
| radio » informacje
Czwarty Dzień Patronów w Radiu Nowy Świat. Specjalna ramówka i koncert
16 kwietnia br., w Dniu Patronów, ramówka radia zostanie zmieniona. Oprócz stałych, wtorkowych pozycji pojawią się inne, lubiane przez patronów audycje. Na wieczór zaplanowano koncert Waglewski Fisz Emade z udziałem patronów. 
15.04.24, 08:30
| radio » informacje
Fajne radio RMF. Doda, zespół The Kolors i dziennikarze RMF FM w kampanii wizerunkowej
Ruszyła kampania wizerunkowa radia RMF FM pod hasłem „Fajne radio RMF”. Jej twarzami została Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest konkurs antenowy oraz event, w ramach którego RMF FM odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
15.04.24, 07:30
| radio » badania rynku
Badanie Total Audio: dlaczego wybieramy treści audio? Informacje, muzyka i ulubieni prowadzący
Szybki dostęp do newsów, dostarczanie wiedzy, oferta muzyczna, kontakt z lubianymi osobowościami, możliwość dopasowania do nastroju czy towarzyszenie podczas różnych form aktywności – m.in. takie powody wskazali uczestnicy badania Total Audio, dla których Polacy sięgają po treści audio. Każdego dnia 79 proc. Polaków. „czegoś” słucha.
Subskrybuj RSS działu radio: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy