21.03.23, 08:30
Marta Pytkowska i Izabela Gosk wzmacniają zespół komunikacji i marki korporacyjnej Medicover
W marcu br. do Działu Komunikacji i Marki Korporacyjnej Medicover dołączyły dwie nowe osoby – Marta Pytkowska, odpowiadająca za komunikację z mediami, oraz Izabela Gosk, odpowiedzialna za komunikację wewnętrzną. Rozbudowanie i wzmocnienie zespołu komunikacji ma na celu rozszerzenie kompetencji działu i dalsze wspieranie obecności marki w mediach.
Marta Pytkowska jest absolwentką dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations, które zdobywała, m.in. jako zastępczyni rzecznika prasowego w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A., a ostatnio w Centrum e-Zdrowia. Ponadto posiada kilkuletnie doświadczenie dziennikarskie – współpracowała z tytułami prasowymi, takimi jak "Dziennik Gazeta Prawna", "Przegląd Sportowy" czy "Fakt". Jako Starszy Specjalista ds. Komunikacji i Public Relations będzie wspierać wszystkie podmioty Medicover na terenie Polski.
Izabela Gosk, wcześniej związana z jedną z czołowych firm e-commerce, objęła w Medicover stanowisko Starszego Specjalisty ds. Komunikacji Wewnętrznej. Gosk ukończyła lingwistykę stosowaną o specjalizacji tłumaczenie ustne na Uniwersytecie Warszawskim. W Medicover odpowiada za rozwój komunikacji wewnętrznej, budowanie kultury organizacji i spójność komunikacji marki, a także, komunikację wewnętrzną na poziomie wszystkich krajów, w których dostępne są usługi Medicover.
Do tej pory za kontakt z mediami w Medicover odpowiadał Wojciech Sobczak-Wojeński, który od 1 marca br. objął nowo utworzoną funkcję Kierownika ds. Komunikacji Szpitala Medicover na warszawskim Wilanowie. Bezpośrednio w Szpitalu Medicover będzie odpowiadał za komunikację zewnętrzną oraz wewnętrzną, budowanie reputacji i PR szpitala, a także za strategię rozwoju obecności w kanałach social media. W nowej roli Sobczak-Wojeński raportuje do Joanny Jaszczuk, Dyrektor Działu Marketingu i Komunikacji Marki Szpitali. Jego wcześniejsze doświadczenie obejmuje pracę z firmami z obszaru usług i produktów zdrowotnych, m.in. Merck, Novartis i Roche. Wojciech Sobczak-Wojeński ukończył Uniwersytet Warszawski na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze