11.03.23, 21:04
Kampania reklamowa 3D - PEUGEOT 408 na ekranach DOOH w centrum Warszawy
Do polskich salonów trafił nowy PEUGEOT 408, którego marka prezentuje w nowej kampanii 3D na ekranach DOOH w centrum Warszawy. Dzięki anamorficznej animacji 3D wydaje się, że PEUGEOT 408 wyświetlany na ekranie LED, wyjeżdża poza jego krawędzie.
W związku z debiutem modelu PEUGEOT 408 na polskim rynku ruszyła intensywna kampania reklamowa, której celem jest przybliżenie potencjalnym klientom nowej propozycji z gamy marki. Dlatego sięgnięto po niestandardowe środki komunikacji. PEUGEOT postawił na innowacyjne na polskim rynku reklamowym rozwiązanie – reklamę 3D DOOH.
Trójwymiarowy PEUGEOT 408 pojawia się na narożnym ekranie Screen Network przy warszawskim hotelu Marriott – w ścisłym centrum stolicy. Dzięki wykorzystaniu efektu anamorficznego 3D, spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Dzięki temu nowy PEUGEOT 408 sprawia wrażenie „wysuwania się” się poza granice ekranu. Ten zabieg przyciąga uwagę przechodniów, a także odbiorców w internecie, zwiększając zasięg kampanii.
Za stworzenie kampanii odpowiadają agencje Energy BBDO (koncept kreatywny) oraz Starcom (zakup mediów). Za realizację kampanii 3D DOOH odpowiada Screen Network. Materiały 3D przygotował Televisor.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze