15.03.23, 07:30
Communication Unlimited rozszerza współpracę z IAA Polska z okazji 30-lecia marki
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited rozszerza współpracę z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy (IAA). Okazją jest 30-lecie IAA Polska.Communication Unlimited przygotowało jubileuszowe logo oraz opracowało cały system identyfikacji - projekty wizytówek, akcydensów, czy KV do komunikacji w kanałach social mediowych.
To nie pierwsza współpraca Communication Unlimited z IAA. W 2019 r. agencja przygotowała dla IAA Global światową kampanię promującą rolę marek „Why Brands Matter”. Premiera kampanii miała miejsce podczas wirtualnej konferencji IAA „Creativity 4 Better” w Bukareszcie, a była obecna na billboardach, w mediach tradycyjnych oraz kanałach social media w krajach Europy, w Stanach Zjednoczonych, Azji i Australii.
Obchodzące w tym roku 30-lecie istnienia IAA Polska Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy, jest reprezentacją branży reklamowej w Polsce. To jedyna organizacja w kraju, która skupia przedstawicieli wszystkich uczestników procesu komunikacji marketingowej: z mediów, agencji oraz reklamodawców z rozmaitych branż. Misją IAA Polska jest kształtowanie zrównoważonego rozwoju rynku komunikacji marketingowej - z poszanowaniem zasad etycznych. Kluczowe wartości dla IAA Polska to transparencja, inkluzywność i współpraca, a przede wszystkim dialog z partnerami zewnętrznymi, ale też wewnątrz branży.
Komentarze