17.03.23, 11:59
Artur Pruziński awansuje w K2 Precise
Artur Pruziński awansował na stanowisko Account Directora w K2 Precise (Grupa K2).
Artur Pruziński z branżą związany jest od 15 lat. Pracował, m.in. w Banku Zachodnim WBK (obecnie Santander Bank), gdzie był odpowiedzialny za kampanie digitalowe z udziałem gwiazd takich jak Gerard Depardieu, Antonio Banderas, Chuck Norris i Kevin Spacey. Prawował jako E-commerce Manager w Skarbiec TFI, a poźniej po stronie agencji prowadził działania dla m.in. Ferrero Polska, Eden Polska, Tchibo, Discovery Channel, Lek-am, Resibo, Mann+Hummel FT Poland, Grupa Pracuj czy Danone.
Pruziński jest odpowiedzialny za realizację celów jakościowych oraz biznesowych zarówno obsługiwanych klientów, jak również K2 Precise. Bezpośrednio nadzoruje określone portfolio projektów oraz jest liderem jednego z zespołów Client Service agencji. Ma dbać o jego rozwój i wspiera merytorycznie w codziennej pracy z klientami i zespołami specjalistów wewnątrz firmy.
Artur Pruziński z K2 Precise jest związany od 2017 ru. Realizuje projekty dla klientów z różnych branż zarówno lokalnie, jak i międzynarodowo w obszarze SEO, contentu, mediów 360, analityki, analiz czy strategii. Efektem pracy Pruzińskiego i jego zespołu jest m.in. srebrne Effie dla Nutricii Medycznej (Grupa Danone) w kategorii Leki i Suplementy Diety za pierwszą w Europie, stworzoną lokalnie kampanię Twoje posiłki w walce z chorobą. Nutridrink. Artur Pruziński do dziś współtworzy strategię digital dla marki oraz trzyma pieczę nad jej realizacją.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze