18.03.23, 13:00

Linkleaders dla mLeasingu o kwasach i zasadach w obsłudze klientów

Grafika zawierająca loga Linkleaders i mLeasing, fot.: materiały prasowe

“Teoria kwasów i zasad, czyli o dobrej chemii w kontaktach z klientami” - to projekt, którego celem jest wypracowanie i wdrożenie jednolitych zasad obsługi klientów mLeasingu (spółki z grupy mBanku). Kampania realizowana przez Linkleaders ma być przykładem na to, jak aktywacje komunikacji wewnętrznej przekładają się na wyniki biznesowe.

“Teoria kwasów i zasad, czyli o dobrej chemii w kontaktach z klientami” dotyczy kluczowej wartości zarówno dla Linkleaders jak i mLeasingu - klientocentryczności. Jak pokazują dane przygotowane przez analityków HubSpot, inwestycje w obsługę klienta opłacają się. Firmy, które dbają o klientów, mają mniejsze koszty pozyskania nowych oraz niższy współczynnik rezygnacji ze współpracy dotychczasowych klientów. Aż 80 proc. badanych deklaruje, że zapłaci więcej za usługę lub produkt, jeśli ich doświadczenia z marką będą satysfakcjonujące. Coraz więcej firm świadomie inwestuje więc w narzędzia, które poprawiają te relacje. Firma mLeasing stawia na budowanie zaangażowania i świadomości na temat klientocentryczności wśród pracowników z wykorzystaniem lean management i CX. 

Na bazie chemicznej metafory oraz wprowadzeniu do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej postaci Doktora Zasady powstała kampania „Teoria Kwasów i Zasad”. Efektem prac jest też Księga standardów obsługi klientów, której osią są cztery receptury, jako składniki sukcesu. 

Za działania skierowane do pracowników mLeasingu odpowiada Linkleaders. Zespół employer brandingowy agencji przygotował całościową koncepcję, harmonogram i strategię działań, które promują kampanię wewnątrz organizacji. W dotarciu do pracowników i pracowniczek szczególną rolę odgrywają materiały audiowizualne, takie jak filmy z udziałem ekspertów z branży CX. 

Do zadań Linkleaders należą: opracowanie całościowej strategii i koncepcji działań komunikacji wewnętrznej, przygotowanie i dystrybucja materiałów filmowych związanych z kampanią, przygotowanie i realizacja cyklu spotkań (tzw. road show) z pracownikami w różnych lokalizacjach mLeasingu regularne projektowanie treści, grafiki do maili oraz postów w Intranecie oraz tworzenie materiałów BTL, które promują główne zasady obsługi klientów organizacji. 

Działania są zaplanowane na 12 miesięcy, z finałem, który nastąpi w czerwcu 2023 r. W najbliższych tygodniach przeprowadzone zostaną warsztaty dla pracowników i pracowniczek, którzy wymienią się ze sobą doświadczeniami z pracy z klientami i wypracują strategie obsługi, w oparciu o Teorię Kwasów i Zasad. 

Po stronie mLeasingu za projekt odpowiadają Joanna Sowa i Paweł Bielski. Po stronie Linkleaders prace koordynuje Anna Księżnik.

Komentarze

Powiązane

19.02.24, 19:13
| reklama & PR » informacje
Infoshare rozszerza współpracę z Agencją Ro
Agencja Ro, partner strategiczny Infoshare - konferencji łączącej biznes, startupy i najnowsze technologie, rozszerza zakres działań komunikacyjnych na kolejne wydarzenia dla branży IT.
19.02.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
10 osób wzmocni biuro reklamy Iberionu
Pion sprzedaży i marketingu Iberionu zostanie wzmocniony o dziesięć nowych osób. Zmiany są elementem przebudowy biura reklamy, za które od drugiej połowy 2023 r. odpowiada wiceprezes spółki, Maksymilian Tomanek.
19.02.24, 10:30
| reklama & PR » ludzie
Ula Zdunek Dyrektorką Zarządzającą agencją mediową Mido
Ula Zdunek objeła stanowisko Dyrektorki Zarządzającej agencji mediowej Mido (KEINO Grupa).
19.02.24, 09:30
| internet » badania rynku | reklama & PR » informacje
Ponad 450 osób przeszkolonych z badania Mediapanel
W 2023 r. firmy Gemius i Polskie Badania Internetu uruchomiły szkolenia z badania Mediapanel, przeznaczone dla podmiotów z branży medialnej. W pierwszym etapie szkoleń, w okresie od września 2023 r. do stycznia 2024 r. wzięło w nich udział ponad 450 osób.
19.02.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Benefit Systems z nową identyfikacją graficzną i cyklem wideocastów prowadzonych przez Jarosława Kuźniara
Benefit Systems – twórca programu MultiSport – odświeżył identyfikacją wizualną i strategią produktową. W ramach specjalnej serii podcastów, prowadzący - Jarosław Kuźniar w towarzystwie ekspertów, poruszają temat wellbeingu, motywacji i nowoczesnych technologii wspierających pracowników i pracodawców.
19.02.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Allegro stawia na wewnętrzne struktury marketingu
Platforma Allegro rozbudowuje swój dział digital marketingu i rozszerza jego kompetencje w tym obszarze. Zespół Allegro przejmie tym samym realizację outsourcowanych dotąd działań digital.
19.02.24, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Paweł Rzekanowski Dyrektora Marketingu dla całej grupy AIC SA i AIC Europe
Od lutego 2024 r. do zespołu AIC SA dołączył Paweł Rzekanowski, który objął stanowisko Dyrektora Marketingu dla całej grupy AIC SA i AIC Europe.
16.02.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Thermomixy TM6 nagrodami w loterii sieci SPAR
Wystartowała Loteria w sieci SPAR w której nagrodami są Thermomixy TM6, a szanse na wygraną ma każdy klient sklepów SPAR w całej Polsce.
16.02.24, 17:30
| reklama & PR » informacje
Miejsce na Twoją historię. Colliers rozpoczął nową kampanię employer brandingową
Pod hasłem „Miejsce na Twoja historię” Colliers, firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych, rozpoczęła działania employer brandingowe, które kieruje zarówno do obecnych, jak i przyszłych pracowników, prezentując przyjazne środowisko pracy sprzyjające rozwojowi.
16.02.24, 15:36
| reklama & PR » informacje
Wilfredo Leon i Aleksandra Mirosław Ambasadorami marki Plusssz
Marka Plusssz - (POLSKI LEK należący do Grupy Maspex) nawiązała współpracę z polskimi sportowcami: siatkarzem Wilfredo Leonem oraz uprawiającą wspinaczkę sportową Aleksandrą Mirosław.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista do spraw komunikacji i promocji

Muzeum Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Zakopiańskie Centrum Kultury | inne

Przejdź do oferty

specjalista ds.promocji i PR

Teatr Kwadrat im. Edwarda Dziewońskiego | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 21.03.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 15.03.24

Do zdobycia jeden zestaw.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

16 marca 2024 r., Dom Towarowy Braci Jabłkowskich w Warszawie.