16.03.23, 12:15

GLAMOUR zmienia na wszystkich rynkach swój logotyp

Logo "Glamour", fot.: materiały prasowe

Marka GLAMOUR (Burda Media Polska) zmienia logotyp na wszystkich rynkach, na których występują jej magazyny i serwisy. Zmiana logotypu to również nowe otwarcie i wyznaczenie kierunku, w którym brand ma zmierzać w najbliższych latach.

Nowe wspólne logo dla wszystkich jedenastu edycji GLAMOUR na świecie to podkreślenie międzynarodowości marki GLAMOUR, a także jej wspólnych wartości: wspierania kobiet w ich marzeniach i dążeniach” – mówi Katarzyna Dąbrowska, redaktorka naczelna GLAMOUR. „Gdziekolwiek na świecie – tym realnym i wirtualnym - zobaczycie logo GLAMOUR, będziecie mieć pewność, że trafiliście na jakościowe, dziewczyńskie treści” – dodaje Dąbrowska.

Hasłem przewodnim zmiany jest „For women reshaping the world” („Dla kobiet, które zmieniają świat”). Jak podkreśla wydawnictwo, GLAMOUR na przestrzeni lat zmieniał się wraz ze swoją czytelniczką. Od 2023 r. marka ma odzwierciedlać wartości czytelniczek takie jak otwartość, inkluzywność, wrażliwość społeczną, ale też prezentować znajomość najnowszych trendów i potrzeb pokolenia Z.

Nowy logotyp GLAMOUR odzwierciedla nasz nowy globalny kierunek – jako silnej marki wzmacniającej pozycję kobiet. Chcieliśmy czegoś, co wygląda ponadczasowo, pięknie działa na platformach cyfrowych i ma klasyczną estetykę, która jednocześnie zwraca się ku przyszłości. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć je we wszystkich 11 Glamourach świata — i w kolejnych” - mówi Deborah Joseph, European Editorial Director.

Ostatni wydany na polskim rynku numer magazynu „GLAMOUR” zaprezentował na swojej okładce wirtualną influencerkę Wero, która ma uosabiać rozpoczęty Rok Przyszłości GLAMOUR. Wero na okładce ma być symbolem nowej ery marki i prezentować kierunek, w jakim idzie brand w Polsce i na całym świecie.

Komentarze

Powiązane

18.04.24, 15:00
| prasa » informacje
Piąte urodziny Forbes Women. Specjalna wystawa plenerowa w warszawskich Łazienkach
Pięć lat temu ukazało się pierwsze wydanie magazynu „Forbes Women” (Ringier Axel Springer). Najnowsze urodzinowe wydanie czasopisma zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich pięciu lat obecności magazynu na rynku, ale także Listę 25 Liderek Klimatu i Środowiska.
18.04.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 18 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 18 kwietnia?
17.04.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 17 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 17 kwietnia?
16.04.24, 20:28
| prasa » informacje
Świat Wiedzy Extra. 150 pytań i odpowiedzi
17 kwietnia br. na rynku prasowym ukaże się najnowsze wydanie magazynu „Świat Wiedzy Extra” (Wydawnictwo Bauer).
16.04.24, 15:30
| prasa » informacje
Wysokie Obcasy świętują 25. urodziny
Wysokie Obcasy obchodzą w kwietniu br. 25 urodziny. Redakcja serwisu przypomina 25 przełomowych tekstów magazynu, a 13 kwietnia br. ukazało się jubileuszowe wydanie z 25 najlepszymi okładkami.
16.04.24, 06:30
| radio » informacje | prasa » informacje | reklama & PR » informacje
MT Biznes rozpoczyna współpracę z Michałem Proszowskim i Damianem Kwiekiem
Wydawnictwo MT Biznes rozpoczyna współpracę w obszarze cyklu podcastów o książkach oraz budowania społeczności czytelników z Damianem Kwiekiem, dawnym dziennikarzem Trójki oraz Michałem Proszowskim, byłym dyrektorem komunikacji i marketingu PGE Narodowego. 
16.04.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 16 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 16 kwietnia?
15.04.24, 13:12
| prasa » ludzie
Dział sprzedaży Wyborczej wzmacnia warszawski region
W kwietniu br. nastąpiły zmiany w zespole zajmującym się sprzedażą reklam w mediach marki „Wyborcza”. Mateusz Gros objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży agencyjnej w „Wyborczej” i Wyborcza.pl, a Wioletta Napurka – dyrektorki sprzedaży w regionie Warszawa.
15.04.24, 11:54
| prasa » informacje
Polska Press Grupa rozstaje się z redaktorem naczelnym Dziennika Łódzkiego i Expressu Ilustrowanego
Zarząd Polska Press Grupy informuje pożegnał się z kolejnym redaktorem naczelnym – tym razem „Dziennika Łódzkiego i „Expressu Ilustrowanego.
15.04.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 kwietnia (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 kwietnia?
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden zestaw. Wariant kolorystyczny może różnić się od tego na zdjęciu w informacji w zależności od stanu magazynu.

Polecamy