20.03.23, 18:00
Labcon i Mediaplus drugi rok z rzędu realizują kampanię dla marki Nutribullet
Trwa kampania świadomościowa marki Nutribullet, która znana jest z produkcji blenderów osobistych zaprojektowanych tak, aby zachować pełnię składników odżywczych i witamin w przygotowywanych potrawach. Po raz kolejny kampania jest realizowana przez agencję Labcon i dom mediowy Mediaplus.
Kampania marki Nutribullet wystartowała na początku marca br. i jest kontynuacją cyklu kulinarnego, prowadzonego przez ambasadorkę marki Jagnę Niedzielską - influencerkę kulinarną oraz propagatorkę kuchni zero waste. W ramach projektu na kanale YouTube Nutribullet cyklicznie publikowane są nagrania, na których prowadząca przygotowuje posiłki razem z zaproszonym gośćmi. W tegorocznej edycji Jagnie Niedzielskiej towarzyszyć będą m.in. Piotr Czaykowski, Vitek Chłus oraz Krzysztof Ibisz.
Kampania drugi rok z rzędu jest realizowana przez spółki Group One, działające w modelu house of communication. Agencja kreatywna Labcon odpowiada za strategię komunikacji opartą na działaniach z influencerami i w social mediach. Spółka Mediaplus zajęła się strategią, planowaniem i zakupem mediów. Agencja MarTech & e-commerce SalesTube jest odpowiedzialna za działania z zakresu paid social.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyOd wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.
Komentarze