22.03.23, 16:30

VeloBank sponsorem tytularnym wyścigów kolarskich VeloBank VIA Dolny Śląsk

VeloBank angażuje się w sponsoring sportowy, fot.: materiały prasowe

VeloBank rozpoczął współpracę ze Ślęża Sobótka Bike Academy, stowarzyszeniem kultury fizycznej i sportu, organizatorem największego cyklu kolarskich wyścigów szosowych dla amatorów i kolarzy masters VIA Dolny Śląsk.

Bank został głównym i tytularnym sponsorem tegorocznej edycji tego wydarzenia. Jak podkresla firma, objęcie patronatem VeloBank VIA Dolny Śląsk to element realizacji strategii VeloBank, która zakłada angażowanie się w inicjatywy bliskie wartościom klientów oraz ideę fair play.

„Biorąc pod uwagę, że velo to kluczowy składnik naszej nazwy, który kojarzy się z dynamiką i prędkością, objęcie patronatem największej tego typu imprezy w Polsce było dla nas oczywiste. Zwłaszcza, że nie chodzi wyłącznie o nazwę, ale też ideę. Nasza strategia zakłada bycie blisko wartości naszych klientów, a jednymi z nich są dbanie o zdrowie oraz aktywność fizyczną. Ważne jest dla nas również wspieranie idei fair play, która czerpie swoją siłę z pięknych gestów” – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Rozgrywany na terenie województwa dolnośląskiego cykl dziesięciu wyścigów kolarskich jest największą tego typu imprezą sportową w kraju. Amatorzy kolarstwa mają do wyboru dwa dystanse – krótszy, dla mniej zaawansowanych, o długości 30-50 km, oraz dłuższy, dla bardziej wprawionych, o długości 80-100 km. Dodatkowo, w tegorocznej edycji dla uczestników przygotowano wyścigi płaskie, górskie oraz prowadzone w terenie pofałdowanym. Zaplanowano również dwie jazdy indywidualne na czas – jedna na podjeździe z Kowar na przełęcz Okraj, a druga płaska w Gminie Zawonia. Oprócz klasyfikacji indywidualnych, odbędą się również klasyfikacje drużynowe, które co roku cieszą się dużą popularnością.

Zapisy na cykl wyścigów kolarskich ruszyły 20 marca br., a wydarzenie potrwa od kwietnia do października. Całość spięta jest klamrą klasyfikacji generalnej. Podczas finału, który odbędzie się w Sobótce, na podium znajdzie się ponad 250 uczestników, którzy w swoich kategoriach wiekowych zajmowali czołowe lokaty przez cały rok.

Komentarze

Powiązane

08.06.23, 10:43
| reklama & PR » informacje
Sztuka grillowania z kampanią Dan Cake
Pod hasłem „Daj sobie czas na soczystą sztukę” marka Dan Cake chce przekonać odbiorców, że gdy sięga się po jej wyroby piekarnicze, grillowanie staje się prawdziwą sztuką.
07.06.23, 20:26
| reklama & PR » informacje
Iga Świątek ponownie w kampanii PZU Wojażer
Marka PZU wystartowała z kampanią promującą ubezpieczenie podróżne PZU Wojażer. Jej celem jest zachęcanie osób planujących wakacyjne wyjazdy do zadbania o siebie i swoich bliskich poprzez zakup ubezpieczenia. Bohaterką komunikacji ponownie została tenisistka Iga Świątek.
07.06.23, 16:30
| reklama & PR » informacje
Daj sobie czas. W Warszawie pojawił się mural promujący kampanię PayPo
PayPo – polski operator BNPL (buy now, pay later) – ruszył z kampanią „Daj sobie czas”, w której zachęca do przemyślanych zakupów z wykorzystaniem płatności odroczonych. Mural promujący akcję można podziwiać w okolicach Mostu Poniatowskiego w Warszawie.
07.06.23, 15:10
| reklama & PR » informacje
Cape Morris zwycięża w przetargu na obsługę marki Morliny
Cape Morris, agencja kreatywno-strategiczna nawiązała współpracę z marką Morliny (polska spółka Animex). Agencja odpowiedzialna będzie za wdrożenie nowej strategii komunikacji w social media od maja br.
07.06.23, 14:02
| reklama & PR » informacje
MullenLowe wprowadza nową globalną tożsamość
Ośmiornica MullenLowe od 6 czerwca br. wygląda inaczej. Zmiany mają oddawać nową globalną tożsamość sieci i jej odświeżone pozycjonowanie. Rebranding dotyczy 57 rynków na całym świecie, w tym także MullenLowe Warsaw.
07.06.23, 10:50
| reklama & PR » informacje
Dentsu Creative ponownie zwycięża w przetargu Audi
Dentsu Creative obroniło budżet na obsługę marki Audi. Kontrakt podpisano na okres trzech lat z możliwością przedłużenia o kolejne dwa.
07.06.23, 09:37
| reklama & PR » ludzie
Izabela Albrychiewicz awansowała na stanowisko CEO GroupM CEE. Teraz zarządza 10 rynkami regionu
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje aż 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
07.06.23, 06:30
| reklama & PR » ludzie
Trzy osoby awansowały w agencji Good One PR
W strukturach Good One PR awansowały trzy osoby. W kwietniu br. Marta Paczka objęła funkcję Account Managera, a miesiąc później Jakub Macyszyn Senior Account Executive’a. Na stanowisko Account Executive w marcu br. awansowała natomiast Angelika Zarzycka.
06.06.23, 20:58
| reklama & PR » informacje
Janusz Walczuk ambasadorem marki Garage
Marka Garage inauguruje sezon letnich imprez i festiwali wejściem w długofalową współpracę ambasadorską z raperem Januszem Walczukiem. Zapowiada także cykl imprez zorganizowanych razem z muzycznym kolektywem SO HARD, na których wystąpi znany raper.
06.06.23, 20:08
| reklama & PR » informacje
Agencja Peppermint przygotowała koncepcję graficzną loterii Toffifee
Współpraca Peppermint z marką Toffifee w ramach ogólnopolskiej loterii pod hasłem „Loteria tkwi w Toffifee”, objęła przygotowanie różnorodnych formatów graficznych do promocji kampanii w kanałach online i offline.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji

Strefa Kultury Wrocław | Wrocław

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 07.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 05.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.