22.03.23, 17:44
KENWOOD rozszerza współpracę z LoveBrands Group
Marka KENWOOD działająca w sektorze sprzętu drobnego AGD, związana jest z agencją strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group od kilku lat. W tym roku współpraca z KENWOOD rozszerzona została o kompleksowe działania z zakresu influencer marketingu oraz organizację eventu.
W ramach współpracy, na potrzeby grupy na Facebook’u tworzone są treści kulinarne, a także porady techniczne dotyczące użytkowania robotów KENWOOD. Działania dla marki obejmują także przeprowadzanie comiesięcznych konkursów kulinarnych, a od tego roku również realizację wielokanałowych kampanii z zakresu influencer marketingu na Instagramie, Youtubie i Tik-Toku.
Do tej pory agencja odpowiadała za administrację i moderację grupy na Facebooku „YOU KEN COOK by KENWOOD”. W zeszłym roku zespół LoveBrands Studio - brandu działającego w ramach LoveBrands Group - zrealizował dla marki także kampanię ATL, w ramach której odpowiadał za koncepcję kreatywną oraz client service.
Za obsługę projektu odpowiada Karolina Kraśnicka (Communications Consultant).
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze