22.03.23, 11:29

Widownia Love Island. Wyspa miłości rośnie w Czwórce

"Love Island. Wyspa miłości" od tego sezonu buduje widownię w Czwórce, fot.: materiały prasowe

Reality show „Love Island. Wyspa miłości” zyskuje widzów z tygodnia na tydzień. Nowy sezon emitowany jest przez po raz pierwszy przez Czwórkę.

Po trzech tygodniach emisji programu średnie udziały reality show kształtują się na poziomie 5 proc. w grupie komercyjnej (SHR All 16-59) i 7,7 proc. w grupie młodych widzów (SHR All 16-34), a jego widownia sięga 440 tys. (dane: Nielsen Media). Nadawca podkreśla, że wyniki te sukcesywnie rosną. Z tygodnia na tydzień program zwiększa liczbę widzów i udziały w rynku, które w grupie komercyjnej w minionym tygodniu wyniosły 5,8 proc. w grupie 16-59 i 8,8 proc. w grupie 16-34.

W ubiegłym tygodniu padł także rekord tego sezonu „Love Island. Wyspy miłości”. Emitowany w środę, 15 marca odcinek z udziałem Dody, obejrzało 613 tys. widzów, co przełożyło się na udziały w rynku sięgające 5 proc. oraz 7,1 proc. w grupie komercyjnej i 11,4 proc. wśród młodej widowni (SHR All 16-34).

Jak informuje Czwórka, łącznie 6,68 mln widzów ogląda „Love Island. Wyspę miłości” w Czwórce (RCH 1 min), czyli tyle osób oglądało program minimum przez jedną minutę.

Program „Love Island. Wyspa miłości” zadebiutował na antenie Czwórki 27 lutego br. i emitowany jest od poniedziałku do piątku i w niedziele o godz. 21:00.

Z Polsatu do Czwórki

„Love Island. Wyspa miłości” to pogram telewizyjny typu reality show oparty na brytyjskim formacie „Love Island”. Format na polskim rynku emitowany jest od 2019 r. Od tego sezonu nadawany jest na antenie Czwórki, a wcześniej w Polsacie. Producentem wykonawczym programu jest Jake Vision

Komentarze

Powiązane

17.05.24, 17:30
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska wybrała dziennikarzy w ramach akcji: Włącz się! Zmieniajmy się razem
Niemal 2 000 osób marzących o pracy w telewizji odpowiedziało na zaproszenie TVP i wzięło udział w projekcie rekrutacyjnym „Włącz się! Zmieniajmy się razem”. Komisja wyłoniła pięciu najlepszych kandydatów w kategoriach: Informacja/Publicystyka, Sport, Rozrywka, Kultura i Pogoda.
16.05.24, 14:30
| telewizja / VOD » badania rynku
Aktualności TVP3 Katowice z dużym skokiem oglądalności. Rośnie widownia serwisów w Szczecinie, Krakowie i Bydgoszczy
Znaczące wzrosty oglądalności w kwietniu br. odnotowały, według danych Nielsen Media, programy informacyjne emitowane na antenach regionalnych TVP. „Aktualności” emitowane w TVP3 Katowice osiągnęły w kwietniu wzrost widowni - w porównaniu z minionym rokiem – aż o 70 proc. 
16.05.24, 13:06
| telewizja / VOD » informacje
Kanały TinyTeen, LingoToons i LangLab dołączyły do oferty Pasjatv
Do oferty firmy dystrybucyjnej Pasjatv trafiły trzy nowe kanały edukacyjne. Nadawcą trzech nowych kanałów TinyTeen, LingoToons i LangLab jest English Club TV Group, który od ponad 15 lat w swoim portfolio posiada kanał English Club TV.
16.05.24, 11:33
| telewizja / VOD » informacje
Nowy skład Komisji Etyki TVP
Władze Telewizji Polskiej SA w likwidacji powołały siedmioro nowych członków Komisji Etyki TVP XIV kadencji.
14.05.24, 23:50
| telewizja / VOD » seriale | kultura » film
Śleboda. Ruszyły zdjęcia do nowego serialu SkyShowtime Original
Serwis SkyShowtime ogłosił rozpoczęcie zdjęć do nowej polskiej produkcji oryginalnej – "Śleboda". Produkcja jest serialową adaptacją popularnego etno-kryminału. W rolach głównych serialu Śleboda wystąpią Maria Dębska, Maciej Musiał i Piotr Pacek.
12.05.24, 12:00
| telewizja / VOD » informacje
Telewizja Polska ogłasza beneficjentów 31. akcji charytatywnej Reklama Dzieciom
Siedemdziesiąt organizacji i placówek zostało beneficjentami 31. akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 i 26 grudnia 2023 r. w TVP1, wyniósł  1 640 000 zł.  Akcję wsparło piętnastu  reklamodawców.
11.05.24, 20:32
| telewizja / VOD » informacje
Dodatkowe kanały Eurosportu w ofercie Play na czas igrzysk olimpijskich w Paryżu
Warner Bros Discovery w Polsce i Play ogłaszają współpracę, dzięki której abonenci platformy telewizyjnej Play zyskują dostęp do transmisji z Igrzysk Olimpijskich Paris 2024 na ośmiu kanałach okazjonalnych Eurosportu. 
10.05.24, 13:00
| telewizja / VOD » ludzie
Isobel Yeung dołącza do CNN
Isobel Yeung zajęła stanowisko korespondentki międzynarodowej w biurze sieci CNN w Londynie. Znana ze swoich śledztw i przełomowych reportaży ze stref konfliktów na całym świecie, Yeung będzie relacjonować najważniejsze wydarzenia dla telewizyjnych i cyfrowych platform CNN.
10.05.24, 08:30
| telewizja / VOD » informacje
1,7 mln widzów obejrzało transmisję 68. Konkursu Piosenki Eurowizji 2024 w TVP
We wtorek, 7 maja br. ponad 1,7 mln widzów przy udziałach na poziomie 16,5 proc. obejrzało w TVP1 i TVP Polonia pierwszy półfinał 68. Konkursu Piosenki Eurowizji 2024 z udziałem reprezentantki Polski.
10.05.24, 06:30
| telewizja / VOD » ludzie
Iwona Poreda-Łakomska w zespole programu Reporterzy (TVP1)
Iwona Poreda-Łakomska wzmocniła zespół programu interwencyjnego „Reporterzy” TVP1. Razem z Pawłem Gregorowiczem pokieruje pracą redakcji. Wesprze go w kreowaniu tematów reportaży poruszanych w programie i nadzorowaniu wydań.
Subskrybuj RSS działu telewizja / VOD: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy