22.03.23, 14:29
Czekolady E.Wedel w nowych opakowaniach
E.Wedel wprowadza na rynek czekolady, które przeszły design. Nowa identyfikacja ma wydobywać charakter marki, z jakim kojarzona jest od lat przez Polaków oraz akcentować to, co konsumenci cenią zdaniem firmy w Wedlu najbardziej – pełnię czekoladowego smaku.
Nowe opakowania w estetyczny sposób maja łączyć tradycję i nowoczesność. W pierwszej kolejności na opakowaniach widoczny jest czytelny logotyp w postaci kultowego podpisu założyciela Fabryki Czekolady – Emila Wedla oraz charakterystyczny dla marki granatowy kolor. Z kolei kolorowe, wyraziste grafiki maja pobudzać zmysły oraz ułatwiać konsumentom odnalezienie produktów na sklepowej półce. Nowa szata ma kreować spójny wizerunek dla całego portfolio wedlowskich czekolad, ale jednocześnie akcentować słodkość świata czekolad mlecznych oraz intensywność gorzkich.
Za nową identyfikację opakowaniową i architekturę marki Wedel odpowiada agencja brandingowa Well Rounded Design. Z kolei za komunikację Public Relations odpowiedzialna jest agencja Walk PR.
Czekolady E.Wedel w nowych opakowaniach dostępne są w sprzedaży od początku marca br. na terenie całego kraju i stopniowo zastępują dawne opakowania. Bez względu na szatę graficzną, wszystkie tabliczki czekolady E.Wedel pozostają w niezmienionej gramaturze.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze