23.03.23, 14:00
Streetcom odpowiada za kampanię influencerską dla past Wawrzyniec
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Kampania jest jednym z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca.
Zadaniem agencji Streetcom jest rekomendacja i rekrutacja influencerów do prowadzonej dla Wawrzyńca kampanii, a także koordynacja związanych z nią działań. W kampanii biorą udział dwie kategorie influencerów: makro i mikro influencerzy, działający na dwóch platformach Instagramie oraz TikToku. Celem prowadzonych działań jest wsparcie repozycjonowania, a także zwiększanie świadomości istnienia możliwości, jakie dają w codziennej kuchni pasty warzywne Wawrzyniec oraz zachęcenie konsumentów, by korzystali z produktów Wawrzyńca, do tworzenia nowych potraw i smaków w swojej kuchni.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze