24.03.23, 09:44
Wielkanocna kampania marki Trefl
Trwa wielkanocna kampania marki Trefl, producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 r. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One.
Korzyści płynące z rodzinnych i przyjacielskich interakcji zostały podkreślone w wielkanocnej kampanii marki. Trefl promuje w niej gry dziecięce (Rodzina Treflików, Boom Boom), rodzinne (Maga Jaja), towarzyskie (Vabang i Po prostu P) oraz zabawki (Miś Tuptuś).
Działania promocyjne obejmują emisję spotów w TV oraz w kanałach online, promocję w social mediach, reklamy DOOH kupowane w modelu programmatic, a także współpracę z influencerami. W kampanii oprócz standardowych spotów wykorzystywane są wideoinstrukcje emitowane do osób, które wcześniej obejrzały reklamę.
„Dzięki wideoinstrukcji każdy, kto zainteresował się daną grą, od razu otrzymuje jej opis. To taka “wirtualna ulotka”, która utwierdza nas w przekonaniu, że dana gra będzie właściwym wyborem. W kampaniach digital silny nacisk kładziemy na Brand Safety, stąd reklamy skierowane do młodszej grupy emitowane są na platformach i we współpracy z partnerami, którzy mają w tym zakresie największe doświadczenie - You Tube Kids czy Disney Polska” - mówi Aleksandra Pająk, Communication Director Value Media.
Za kampanię odpowiadają spółki Group One działające w modelu house of communication. Działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media. Spółka Labcon jest odpowiedzialna za pomysł i realizację projektu we współpracy z influencerami. Za kampanie programmatic, paid social oraz działania afiliacyjne odpowiada Agencja MarTech & e-commerce connected SalesTube.
Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni
Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa
Przejdź do ofertyKierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja
Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice
Przejdź do ofertyStanowisko ds. promocji i komunikacji
Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków
Przejdź do ofertyKonferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.
Komentarze