24.03.23, 11:50
Zaufaj nauce, a nie magii. H2O realizuje kolejny spot w 3D dla Intermag
Agencja H2O po realizacji serii trzech poprzednich spotów w technologii 3D dla produktów Tytanit, Optysil, Vanadoo, przygotowała kolejny projekt. Najnowszy spot jest bazą do realizacji międzynarodowej kampanii dedykowanej flagowym produktom w portfolio producenta.
Tym razem spot dedykowany jest produktowi Amino Ultra z opatentowaną przez Intermag technologią GCCA. Zadaniem agencji było przede wszystkim podkreślenie kluczowej cechy produktu (szybkości) i uwiarygodnienie jego skuteczności w grupie docelowej (rolnicy) poprzez przedstawienie jego przewagi technologicznej nad standardowymi produktami z tej kategorii.
W spocie z Amino Ultra można dostrzec elementy wspólne z poprzednimi filmami dedykowanymi biostymulatorom, m.in: atrakcyjne wizualnie animacje 3D przedstawiające kluczowe korzyści i sposób działania produktu na rośliny, czy eksperckość wynikającą rozumienia roślin i dostępu do najnowszych technologii, podkreślone hasłem „zaufaj nauce, a nie magii”. Jest też sporo zupełnie nowych, zarówno koncepcyjnych, jak i wizualnych rozwiązań, które mają odróżniać spot nawozu Amino Ultra od poprzednich spotów biostymulatorów Intermag.
Za projekt całościowo jest odpowiedzialna agencja H2O – od strategii marki, przez koncept kreatywny, scenariusze aż po kompleksową realizację w języku polskim oraz w kilkunastu wersjach językowych.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze