26.03.23, 13:19
Piotr Adamczyk i Magdalena Boczarska w kampanii reklamowej 1,5 proc. Fundacji Happy Kids

W związku z okresem rozliczeń podatkowych, Fundacja Happy Kids rozpoczęła kampanię na YouTube i Facebooku, zachęcającą do wsparcia Rodzinnych Domów Dziecka, które mają pod swoją opieką. W materiałach promocyjnych można usłyszeć głos aktorów – Magdaleny Boczarskiej i Piotra Adamczyka.
W swojej najnowszej kampanii reklamowej dotyczącej „1,5 proc.” Fundacja Happy Kids zachęca do przeznaczenia środków na pomoc dzieciom, znajdującym się w pieczy zastępczej. W tym celu powstały spoty mające przekonać do wsparcia podopiecznych Fundacji, a także zwiększyć świadomość odbiorców na temat pieczy zastępczej w Polsce i poszczególnych projektów realizowanych przez Organizację: tj. wakacyjna akcja ”Happy Bus”, pomoc ukraińskim sierotom czy budowa kolejnych Rodzinnych Domów Dziecka.
„Trwa okres, gdy decydujemy się na wsparcie swoim 1,5 proc. podatku różnych podmiotów NGO. To zawsze bardzo aktywny czas w Fundacji. W tym roku chcieliśmy stworzyć materiały pokazujące, jak wygląda życie w naszych Rodzinnych Domach Dziecka. Postawiliśmy na autentyczność i emocje. Wraz z agencją Lightscape stworzyliśmy dwa spoty pod tytułem: „Oczy” oraz „Dom”. W tym pierwszym, skupiliśmy się na oczach dzieci – to w nich widać ogromną krzywdę i potrzebę bycia kochanym, a także tęsknotę za ciepłym i bezpiecznym domem” – mówi Ewa Tietianiec, wiceprezes Fundacji Happy Kids.
Z kolei spot „Dom” ma przybliżyć odbiorcom to, jak wygląda życie w Rodzinnym Domu Dziecka. Podopieczni mają tam nieporównywalnie większą szansę na szczęśliwe dzieciństwo niż pozostawione w tzw. „bidulach”. – Chcemy kontynuować naszą misję wyrównywania szans dzieci, ale do tego potrzebne jest wsparcie darczyńców, którzy podzielą się swoim „1,5 proc.” podatku – komentuje Ewa Tietianiec.
W kampanii Happy Kids udział wzięli aktorzy: Magdalena Boczarska i Piotr Adamczyk, którzy nie pierwszy raz wspierają Organizację. Tym razem wcielili się w rolę lektorów i „użyczyli” Fundacji swoich głosów.
Kampanię „1,5 proc.” dla Fundacji Happy Kids realizuje agencja Lightscape. Materiały promocyjne Fundacji można obejrzeć na YouTube, a także w mediach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze