30.03.23, 06:30

Urszula Matej-Bil awansowała do zarządu EPP

Urszula Matej-Bil, fot.: materiały prasowe

Na początku marca br., Urszula Matej-Bil awansowała na stanowisko członka zarządu odpowiedzialnego za marketing i komunikację w spółce EPP, zarządzającej centrami handlowymi w Polsce. Z firmą jest związana od 2019 r., kiedy dołączyła do jej struktur jako dyrektor ds. PR i komunikacji.

Matej-Bil jako członek zarządu będzie odpowiedzialna za marketing i komunikację w EPP. Zajmie się m.in. zarządzaniem komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną firmy, koordynacją działań marketingowych w zarządzanych obiektach, obszarem public affairs i współpracą z organizacjami branżowymi, działaniami w mediach społecznościowych oraz tematami związanymi ze społeczną odpowiedzialnością biznesu. Jest też członkiem zarządu Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Urszula Matej-Bil posiada ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze komunikacji i public relations. Specjalizuje się w działaniach obejmujących komunikację zewnętrzną i wewnętrzną, w tym kryzysową, media relations, content marketing i działania w mediach społecznościowych. Odpowiadała za współpracę z influencerami i liderami opinii oraz za działania marketingowe i promocyjne. Przed dołączeniem do EPP, pełniła funkcję dyrektora działu komunikacji korporacyjnej w agencji OneMulti. Wcześniej zajmowała stanowisko dyrektorskie w agencji PR Questia, z którą była związana przez blisko dekadę. Na przestrzeni lat współpracowała z krajowymi i międzynarodowymi firmami z branży nieruchomości, budowlanej, ubezpieczeń, finansów i bankowości, nowych technologii, logistyki i transportu, przemysłu ciężkiego, e-commerce oraz FMCG. Wspierała komunikacyjnie liczne nieruchomości handlowe.

Urszula Matej-Bil jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku Marketing i Zarządzanie. Posiada też dyplom studiów doktoranckich w obszarze zarządzania na tej uczelni.

Komentarze

Powiązane

29.05.23, 16:15
| reklama & PR » informacje
Zdrowy Rozwój Zawodowy. IX edycja programu Recepta na Sukces firmy Gedeon Richter Polska
LoveBrands Medical (LoveBrands Group) kolejny raz realizuje program Recepta na Sukces. To IX edycja przedsięwzięcia Gedeon Richter Polska i czwarta z rzędu, której realizacją zajmuje się agencja. Program poświęcony jest wsparciu rozwoju zawodowego przyszłych farmaceutów i realizowany jest pod hasłem „Zdrowy Rozwój Zawodowy”.
29.05.23, 15:00
| reklama & PR » informacje
Hand Made pracuje na rzecz Krakowskiego Festiwalu Filmowego
Agencja Hand Made odpowiada za kompleksową strategię komunikacji i część działań promocyjnych 63. edycji Krakowskiego Festiwalu Filmowego.
29.05.23, 07:30
| reklama & PR » informacje
Penelope Cruz nową ambasadorką linii lotniczych Emirates
Linie Emirates ujawniają, że w nadchodzącej kampanii reklamowej i współpracy z marką w połowie lata 2023 roku pojawi się Penelope Cruz.
28.05.23, 09:00
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Osiecki został dyrektorem regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop
Mateusz Osiecki objął stanowisko dyrektora regionu Europy Środkowo-Wschodniej w PrestaShop. Do jego zadań będzie należało rozwijanie biznesu platformy e-commerce na rynkach lokalnych, w tym w Polsce i nowo otwartej Rumunii.
27.05.23, 22:00
| reklama & PR » informacje
Kampania #EUChooseSafeFood startuje ponownie z większą liczbą krajów na pokładzie
Sukces kampanii #EUChooseSafeFood w ostatnich dwóch latach sprawił, że Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności (EFSA) i jego partnerzy w poszczególnych państwach członkowskich UE postanowili podjąć decyzję o rozpoczęciu trzeciej edycji kampanii. 
27.05.23, 09:47
| reklama & PR » informacje
Arkadiusz Milk twarzą okularów Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger łączy siły z ikoną polskiego futbolu, Arkadiuszem Milikiem. W efekcie powstała miejska, pełna streetowego sznytu kampania, prezentująca kolekcję okularów Sporty Polo Pique 2023.
26.05.23, 19:43
| reklama & PR » informacje
I wracasz do pionu. Kampania 360° nowego produktu Żywiec Zdrój Minerals+
Pod hasłem "I wracasz do pionu" ruszyła kampania promująca Żywiec Zdrój Minerals+, czyli nowości na polskim rynku - połączenie krystalicznej górskiej wody źródlanej oraz minerałów i trzech witamin z grupy B.
26.05.23, 18:26
| reklama & PR » informacje
Specjalne menu z kwaśnymi dżemami Łowicz w restauracjach grupy FoodX
Marka Łowicz zaprezentowała extra kwaśną wkładkę do menu. Wraz z grupą FoodX, do której należą, m.in. Mr. Pancake, Pizza Boyz i Ghost Burgers, Łowicz przygotował specjalną ofertę, a jej bazą są nowości marki: Dżem Extra Kwaśny Jabłko i Wiśnia z Czarną Porzeczką. Kwaśnych propozycji będzie można spróbować w pięciu polskich miastach.
26.05.23, 15:13
| reklama & PR » informacje
Blue Media rozpoczyna rebranding do marki Autopay
Firma Blue Media rozpoczyna rebranding nowej marki parasolowej Autopay. Do prac nad strategią komunikacji i kreacją zaangażowane zostały agencje: Brand New Attitude (BNA), 2012 Agency, eCommerce Team oraz agencja PR Profeina. W pracy nad strategią marki oraz całym procesem rebrandingu firmę wspiera agencja CPC Brand Consultants.
26.05.23, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Marta Błaszkiewicz przechodzi do agencji mediowej MIDO
Marta Błaszkiewicz dołącza do zespołu agencji mediowej MIDO na stanowisku Digital Director. 
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.