31.03.23, 18:00
Black promuje nowy wariant smakowy Black Spritz
Marka napojów energetycznych Black (FoodCare) rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii, w której promuje najnowszy wariant smakowy Black Spritz.
Kampania prowadzona jest w telewizji – w stacjach głównych i tematycznych. Za jej realizację, w tym planowanie i zakup mediów, odpowiada agencja mediowa Initiative (Mediabrands). Twórcą spotu jest Peppers Ghost. Za scenariusz i reżyserię odpowiadał Henry Szymański, za muzykę i oprawę dźwiękową – Filip Siejka, a za postprodukcję – Liqd.pl.
Black Spritz to bezalkoholowy energy drink o wysokiej zawartości kofeiny, z dodatkiem witamin B6 i B12, który został wprowadzony na rynek jesienią 2022 r.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze