02.04.23, 14:32
Linkleaders pracuje pro bono dla Fundacji Gajusz
Agencja Linkleaders zaprojektowała kampanię marketingową wspierającą pozyskiwanie 1,5% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego. Zespół agencji wspiera Fundację Gajusz w ramach działań pro bono.
Jak co roku Fundacja prowadzi kampanię wspierającą przekazywanie na rzecz jej podopiecznych 1,5% podatku. Przy tej edycji tzw. akcji 1,5% zespół Fundacji Gajusz wspierają konsultantki i konsultanci Linkleaders oraz zespół agencji kreatywnej SoHo. Kooperacja odbywa się na zasadach pro bono.
Zespół agencji w ramach kampanii opracował key visual i landing page kampanii, a także nadzorował sesję zdjęciową i wideo oraz wspiera działania marketingowe w mediach. Ekspertki Linkleaders stworzyły całościową koncepcję komunikacji. Zespół agencji również zaprojektował i wykonał oprawę graficzną do komunikacji we wszystkich kanałach. Za realizację materiałów foto i wideo odpowiedzialna był zespół SoHo Agency.
Głównym motywem przewodnim działań jest pokazanie, w jak czuły i empatyczny sposób Fundacja Gajusz wspiera śmiertelnie chorych najmłodszych. Główne hasło kampanii brzmi: “To małe życie zaraz się skończy”. W ramach kampanii są prowadzone działania ATL i BTL. Działania pro bono z ramienia Linkleaders koordynują Justyna Jedlińska, współwłaścicielka agencji, Anna Zając, dyrektor zarządzająca agencji oraz Aleksandra Patura, konsultantka.
Osoby zaangażowane w produkcję materiałów audiowizualnych: Roman Przylipiak (reżyseria), Kuba Jakielaszek (operator), SonicVibes (muzyka), Gabriela Kwiatkowska i Aga Ogorzałek (produkcja) oraz Joanna Samolewicz (grafiki).
Czym zajmuje się Fundacja Gajusz?
Fundacja Gajusz od 25 lat pomaga ciężko chorym dzieciom. Prowadzi wyjątkowe hospicja: stacjonarne, domowe i perinatalne. Hospicjum domowe to swoisty “szpital na kółkach”. Personel medyczny, psycholog i pracownik socjalny dojeżdżają do domów chorych dzieci, by te nie musiały przebywać w szpitalu. Fundacja Gajusz prowadzi także Pomoc dla Onkobohaterów, czyli pełne empatii wsparcie dla pacjentów onkologicznych oraz CUKINIĘ, czyli Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie. Tuli Luli natomiast to Interwencyjny Ośrodek Preadopcyjny, do którego trafiają niemowlęta opuszczone przez rodziców. Fundacja pomaga chorym dzieciom, ale także ich siostrom i braciom. Udziela im wsparcia w ramach Programu Rodzeństwa. Z kolei OKNO to program pomocy dla dzieci, które po leczeniu onkologicznym wracają do funkcjonowania poza oddziałem szpitalnym, a Leczymy Dzieci Rodziną to kampania poszukiwania rodzin zastępczych dla chorych dzieci. Centrum Medyczne PoMoc jest przychodnią komercyjną, której działalność koordynuje Fundacja, a zyski z jej funkcjonowania są przeznaczane na pomoc Gajuszątkom.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertySpecjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze