30.03.23, 20:22
KERRIS obsłuży markę Lisner w mediach społecznościowych
Agencja KERRIS wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki Lisner w mediach społecznościowych.
W ramach powierzonych obowiązków KERRIS będzie odpowiadać za strategię, kreację (grafiki oraz animacje), moderację oraz kampanie reklamowe na platformach Facebook oraz Instagram. Działania obejmują również współpracę z ambasadorami marki Lisner, m.in. Michelem Moran. Prowadzona komunikacja ma opierać się na trzech filarach: smak, wygoda oraz jakość, które charakteryzują produkty Lisner.
Agencja nie udziela informacji w sprawie okresu współpracy z marką Lisner.
Specjalista ds. promocji czasopism naukowych
Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa
Przejdź do ofertykierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze