02.04.23, 09:00

Dealz otwiera 200. sklep w Polsce

Dealz w Kłodzku, fot.: materiały prasowe

Sieć Dealz (Pepco Group) otworzyła w Kłodzku swój 200. sklep w Polsce. Firma zapowiada otwarnia kolejnych sklepów w najbliższym czasie. 

Nowy sklep Dealz, o powierzchni 520 mkw., otwarto w Parku Handlowym przy ul. Letniej 4 w Kłodzku. Asortyment sklepu obejmuje k. 3 tys. produktów.

Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 r. w Swarzędzu koło Poznania. W najbliższych miesiącach planowane są otwarcia kolejnych punktów sieci. „Otwarcie 200. sklepu to ważny krok milowy w rozwoju naszej sieci. Od początku roku otworzyliśmy już 15 nowych obiektów, a zamierzamy rozwijać się jeszcze szybciej, aby na koniec roku osiągnąć założony kilka miesięcy temu cel, jakim jest podwojenie liczby sklepów Dealz w Polsce do końca 2023 roku. Motorem napędowym tego wzrostu są oczywiście klienci, którzy polubili naszą unikalną ofertę, na którą składają się różnorodność marek w atrakcyjnych cenach” – mówi Marcin Langowski, CEO w Dealz Poland.

Ekspansji sieci towarzyszy zmiana wyglądu sklepów, na którą oprócz nowego logo składają się m.in. zmienione wnętrze i aranżacja sklepów, a także optymalizacja asortymentu.

Komentarze

Powiązane

17.05.23, 22:00
| biznes i technologie » informacje
Umowa kredytowa Grupy Polsat Plus z konsorcjum instytucji finansowych
Grupa Polsat Plus zawarła z konsorcjum polskich i zagranicznych instytucji finansowych umowy kredytów, które zostaną przeznaczone na projekty inwestycyjne, spłatę całości zadłużenia z poprzednich kredytów oraz finansowanie ogólnych potrzeb korporacyjnych.
03.05.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Nowe kierownictwo Rady i Zarząd PIIT
19 kwietnia 2023 r., na posiedzeniu Rady Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji wybrano nowe kierownictwo rady i wiceprezesów zarządu organizacji w kadencji 2023-2026.
03.05.23, 16:00
| biznes i technologie » informacje | kultura » informacje
Jan Woźnica zaprojektował zestaw LEGO Ideas Opowieści z czasów wyścigu kosmicznego
5 maja br. w sprzedaży pojawi się pierwszy zestaw LEGO Ideas zaprojektowany przez polskiego fana – Jana Woźnicę.
02.05.23, 13:06
| biznes i technologie » informacje | reklama & PR » informacje
O la la! Intermarché wprowadza markę parasolową
Sieć sklepów Intermarché wprowadza markę parasolową O la la!. Zastąpi ona szereg francuskich marek takich jak Saint Eloi, Bouton d’Or czy Reva. Jak podkreśla firma, to zmiana wywołana nową strategii w obrębie marek własnych.
01.05.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
InPost ma już w Polsce 20 000 urządzeń Paczkomat
Liczba skrytek przekroczyła 3 miliony. InPost, platforma dostawcza dla e-commerce w Europie, zrealizował kolejny krok w rozwoju sieci w Polsce.
30.04.23, 21:00
| biznes i technologie » informacje
Activlab nowym klientem Initiative
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) rozpoczęła współpracę z firmą Activlab – producentem odżywek i suplementów diety dla sportowców i osób aktywnych fizycznie.
28.04.23, 17:00
| biznes i technologie » informacje
Pure City zainstalowało kolejne ekoelektrostacje
Pure City, operator zielonej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania pojazdów elektrycznych, zainstalował kolejne ekoelektrostacje. Zielona sieć powiększyła się o nowe nośniki w Nowym Targu, Myślenicach oraz Warszawie.
28.04.23, 08:30
| biznes i technologie » informacje
Łukasz Skawiński Dyrektorem Departamentu Advertising Product & Platforms w Ringier Axel Springer Polska
Z początkiem maja br. Łukasz Skawiński obejmie stanowisko Dyrektora Departamentu Advertising Product & Platforms, odpowiedzialnego za całe portfolio produktów reklamowych Ringier Axel Springer Polska. 
25.04.23, 07:30
| biznes i technologie » informacje
Radosław Dobrołęcki dołącza do zespołu PayEye
Radosław Dobrołęcki dołączył do zespołu PayEye. Objął stanowisko Chief Commercial Officer i będzie odpowiedzialny za rozwój płatności e-payeye w e-commerce.
21.04.23, 15:45
| biznes i technologie » informacje
Radar konsumencki kwiecień: Stabilizacja nastrojów konsumenckich
Kwietniowe badanie optymizmu konsumenckiego „Radar konsumencki” ARC Rynek i Opinia pokazuje, że nastroje konsumenckie się ustabilizowały, zarówno w obszarze optymizmu, planowanych zakupów, oceny jakości życia czy gospodarki jak i w obszarze zatrudnienia.
Subskrybuj RSS działu biznes i technologie: rss
Oferty pracy

Stanowisko ds. filmu

Centrum Kultury Zamek w Poznaniu | Poznań

Przejdź do oferty

kierowniczka/kierownik działu PR

Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa

Przejdź do oferty

Specjalista ds. promocji czasopism naukowych

Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna w Warszawie | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 02.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 01.07.23

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.