30.03.23, 09:43
Electrolux będzie dalej współpracować z Cut The Mustard
Electrolux czwarty rok z rzędu przedłużył bezprzetargowo współpracę z Cut The Mustard. Agencja będzie nadal wspierać strategicznie i reklamowo szwedzką markę.
Cut The Mustard od 2020 r. odpowiedzialna jest za prowadzenie całościowej komunikacji szwedzkiej marki na polskim rynku. Współpraca obejmuje wszystkie kategorie produktowe (urządzenia pralnicze, zmywanie, gotowanie, lodówki/zamrażarki, odkurzacze, oczyszczacze, drobne AGD – przyp. red.) w zakresie strategii, koncepcji kreatywnych, kampanii digital, social mediów (FB, Instagram), influencer marketingi i aktywacji niestandardowych.
Przez ostatnie trzy lata Cut The Mustard zrealizowało dla Electrolux wiele projektów,. Kampania „Pierz, susz, noś dłużej”, zachęcająca do większej troski o posiadaną odzież, została nagrodzona w konkursach: Effie, Golden Arrow, Kreatura oraz wyróżnieniem w Innovation.
Jednym z ostatnich działań dla marki Electrolux zrealizowanym przez Cut The Mustard była kampania dla rodziców i przedszkoli – „Ogródki ze smakiem”. Electrolux zachęcał w niej do udziału w konkursie, w którym do wygrania było pięć ogródków warzywnych.
kierowniczka/kierownik działu PR
Teatr Dramatyczny im. Gustawa Holoubka | Warszawa
Przejdź do ofertyDo zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
21-22.09. 2023 r., Rzeszów.
Komentarze