09.04.23, 13:00
Lato przyjemności z Heineken. Marka rusza z loterią konsumencką
Heineken rusza z loterią konsumencką, który prowadzona będzie pod hasłem „Lato przyjemności z Heineken”. W puli nagród znajdują się nagrody pieniężne, a także wyjazdy od wakacje.pl.
Heineken Silver bierze udział w piwnej loterii razem z piwami Heineken i Heineken 0,0% sprzedawanymi w butelkach. W ramach loterii Heineken na konsumentów codziennie czekają e-kody o wartości 50 zł do serwisu Muve.pl oraz do wykorzystania w serwisie Pyszne.pl. Raz w tygodniu można wygrać nagrodę główną, czyli voucher na realizację wakacji marzeń o wartości 10 tys. zł do zrealizowania przez serwis wakacje.pl.
Aby wziąć udział w loterii, należy kupić piwa Heineken w czasie trwania sprzedaży promocyjnej. Następnie kody spod kapsli należy zarejestrować na stronie marki. W ciągu doby uczestnik może zarejestrować maksymalnie pięć kodów. Sprzedaż promocyjna trwa od 1 kwietnia do 31 sierpnia 2023 r.
Loteria wsparta jest komunikacją na opakowaniach, materiałami POS w punktach sprzedaży oraz kampanią ATL, w tym dedykowanym spotem TV, podkreślającym orzeźwiający charakter marki Heineken.
Za pomysł i komunikację loterii odpowiada agencja Plej, a za organizację – G3 Group. Kampanie dla marki Heineken planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Działania PR prowadzi agencja HOPE.
Komentarze