05.04.23, 07:30

Pure City chce pozyskać 15 mln zł na rozwój sieci ekoelektrostacji

Elektrostacja, fot.: materiały prasowe

Pure City, operator innowacyjnej sieci nośników cyfrowej reklamy zewnętrznej, będących jednocześnie stacjami ładowania, rozpoczął proces pozyskiwania finansowania w ramach drugiej rundy. Spółka zamierza pozyskać 15 mln PLN na rozwój sieci ekranów cyfrowej reklamy zewnętrznej połączonych w jedno urządzenie z ekoładowarkami dla samochodów elektrycznych.

Finansowanie z Freya Capital, pozwoliło nam na przeprowadzanie „proof of concept” projektu oraz rozpoczęcie intensywnego procesu akwizycji lokalizacji pod kolejne ekoelektrostacje. Umożliwiło nam to operacyjne wdrożenie procesów i rozwiązań technologicznych (hardware/ software), weryfikację założeń modelu biznesowego oraz sprawną budowę pierwszych siedmiu ekoelektrostacji w sześciu miastach w Polsce” – mówi Wojciech Bieńkowski, Prezes Pure City

W ramach drugiej rundy Pure City planuje pozyskać 15 mln zł na m.in. rozwój sieci do poziomu 120 ekoelektrostacji, budowę zespołów odpowiedzialnych za pozyskiwanie lokalizacji i sprzedaż czasu reklamowego oraz rozwój aplikacji transakcyjnej EV o funkcjonalności marketingowe i bazodanowe. Celem spółki jest stworzenie ogólnopolskiej sieci składającej się z 750 ekoelektrostacji w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców do końca 2025 r.

W związku ze specyfiką projektu Pure City zamierza podzielić działalność operacyjną i inwestycji w infrastrukturę na dwie spółki. Pierwsza z nich jako spółka operacyjna, będzie odpowiedzialna za marketing, pozyskiwanie lokalizacji ekoelektrostacji, rozwój oferty, sprzedaż czasu reklamowego i utylizację sieci ładowania. Druga, o niższym profilu ryzyka i niskich kosztach operacyjnych, będzie właścicielem infrastruktury oraz umów dzierżawy miejsc pod elektrostacje, wypłacając corocznie inwestorom „ROI fee” na atrakcyjnym poziomie w modelu znanym m.in. z rynku nieruchomości czy fotowoltaiki.

Komentarze

Powiązane

22.04.24, 15:10
| reklama & PR » informacje
Thirsty for more. Nowy design marki Pepsi duża kampania promocyjna
Marka Pepsi ruszyła z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery ikonicznego świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
22.04.24, 13:34
| reklama & PR » informacje
Dziedzictwo Beko. Urządzenia na pokolenia w kampanii Beko
Firma Beko, producent artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęła kampanię „Dziedzictwo Beko”, której głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym przesłaniem.
22.04.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Tysiąc drapaków i tysiąc zestawów produktów Felix do zdobycia w Loterii Felix 2024
Marka PURINA Felix (Nestle Polska) powierzyła agencji UNIQUE ONE przygotowanie kolejnej loterii promocyjnej pod hasłem „Loteria Felix 2024”.
22.04.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
PayPo z szerszą współpracą z PR Calling
Firma PayPo działająca w sektorze usług BNPL (z ang. buy now, pay later) w Polsce adresowanych do sklepów internetowych, rozszerza współpracę z PR Calling.
22.04.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Bierz, co chcesz. Reto w najnowszej kampanii marki Desperados
Marka Desperados w swojej komunikacji zachęca do życia na własnych zasadach i wychodzenia poza utarte schematy. Bohaterem tegorocznej kampanii marki jest Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”.
21.04.24, 18:50
| reklama & PR » informacje
Loteria Sephora Polska dla członków Klubu Sephora UNLIMITED. Do wygrania 2500 nagród natychmiastowych
Agencja UNIQUE ONE organizuje loterię promocyjną na 25. urodziny sieci sklepów Sephora Polska, która potrwa do 28 kwietnia br. 
21.04.24, 13:26
| reklama & PR » informacje
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, firma działająca w obszarze rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
20.04.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Przyjaźń od kuchni. Kampania McDonald’s
Marka McDonald’s ruszyła z kampanią „McDonald’s. Przyjaźń od kuchni”. Projekt ma pokazać, że w pracy również jest miejsce na budowanie trwałych relacji. 
20.04.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Magda Mołek ambasadorką gamy Neovadiol od Vichy
Magda Mołek, znana jako ceniona dziennikarka i osobowość medialna, niedawno podjęła nową rolę jako ambasadorka linii kosmetyków NEOVADIOL od VICHY. Marka ta, poprzez kampanię „Ja się dopiero rozkręcam!” wspiera dojrzałe kobiety, pokazując, że na każdym etapie życia można odkrywać nowe możliwości. 
19.04.24, 18:55
| reklama & PR » informacje
Jannik Sinner globalnym ambasadorem La Roche-Posay
Gama filtrów przeciwsłonecznych Anthelios od La Roche-Posay ogłosiła, że Jannik Sinner, jeden z najlepszych tenisistów swojego pokolenia, został nowym globalnym ambasadorem marki.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 22.05.24

Ważna informacja dla biorących udział w konkursach na stronach portalmedialny.pl. 

do 20.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 16.05.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy