13.04.23, 16:46

Value Media zwiększa współpracę z Wittchen

Value Media będzie obsługiwać markę Wittchen w większym zakresie, fot.: materiały prasowe

Value Media (Group One), które współpracuje z marką Wittchen od 2019 r., przejęło obsługę mediową zagranicznych rynków.

W 2023 r. Grupa Wittchen kontynuuje działania mające na celu rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych, w tym głównie poprzez własne strony internetowe jak również platformy typu marketplace. Agencja Value Media poza Polską zajmie się koordynowaniem działań z zakresu planowania i zakupu mediów również na rynku węgierskim oraz rumuńskim. W obszarze SEM, paid social oraz programmatic Value Media współpracuje w modelu house of communication z agencją MarTech & e-commerce SalesTube (Group One).

W rozwoju biznesu od 2019 r. markę, jako strategiczny i mediowy partner, wspiera agencja Value Media. Spora część wspólnych działań przypadła na trudny okres pandemii. Jak podkreśla agencja, wdrożenie rekomendacji strategicznych oraz dobre wyniki biznesowe na polskim rynku otworzyły drogę do współpracy i działań na kolejnych rynkach.

Wittchen konsekwentnie kontynuuje strategię wchodzenia na nowe rynki zagraniczne zarówno w kanale on-line oraz off-line, a my możemy nie tylko z podziwem obserwować niesamowity rozwój firmy, ale brać w nim czynny udział. Naszym kolejnym obszarem współpracy są działania umożliwiające dalszą ekspansję biznesu w Węgrzech i Rumunii, dlatego wykonaliśmy gruntowną analizę potencjału i wymogów tych rynków oraz badania identyfikujące potrzeby konsumentów. To pozwoliło nam na odpowiednie dostosowanie strategii marketingowej firmy Wittchen do warunków panujących na tych obszarach” — mówi Rafał Wachnik, Managing Director Value Media.

Na rynku węgierskim i rumuńskim Value Media zajmie się koordynowaniem działań z zakresu planowania i zakupu mediów. W obszarze SEM, paid social oraz programmatic w modelu house of communication agencja współpracuje ze spółką MarTech & e-commerce SalesTube, należącą do tej samej grupy.

Komentarze

Powiązane

19.07.24, 09:30
| reklama & PR » informacje
STS przedłużył kontrakt sponsorski z Koroną Kielce
STS i Korona Kielce kontynuują współpracę. Umowa będzie obowiązywać do końca sezonu 2024/2025 z możliwością przedłużenia na kolejne lata. 
19.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Energa Obrót z kampanią świadomościowo-produktową. Moc równowagi w Twoim ekosystemie
Energa Obrót rozpoczęła 15 lipca br. nową kampanię świadomościowo-produktową pod hasłem Moc równowagi w Twoim ekosystemie.
19.07.24, 07:30
| telewizja / VOD » informacje | internet » informacje | reklama & PR » informacje
Polsat Box Go promuje swoją ofertę w nowej kampanii
Ruszyła kampania reklamowa promująca ofertę Polsat Box Go. Użytkownicy mogą zyskać dostęp do 140 kanałów telewizyjnych. 
19.07.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
Hand Made stworzył kampanię dla Monster Munch
Agencja Hand Made realizuje loterię dla Monster Munch, marki z portfolio Lorenza. Hasło akcji to “Rower dobry dla ducha”.
 
18.07.24, 19:21
| reklama & PR » informacje
PZU Sponsorem Oficjalnym 81. Tour de Pologne
PZU został Sponsorem Oficjalnym tegorocznej edycji Tour de Pologne, w tym klasyfikacji górskiej. Firma wspiera także Tour de Pologne Junior. 
18.07.24, 17:44
| reklama & PR » informacje
Green Caffè Nero promuje letnią ofertę
Marka Green Caffè Nero wystartowała z działaniami reklamowymi, które mają promować letnią ofertę kawiarni. Działania promocyjne obejmują spot reklamowy emitowany w sieci kin niezależnych oraz działania digitalowe. Motywem przewodnim kampanii jest lato w mieście.
18.07.24, 15:30
| reklama & PR » informacje
Tak smakuje kino. Kampania Cinema City na Spotify
Polski oddział Aleph Group (dawniej Httpool by Aleph) przygotował z myślą o Spotify kampanię pt. „Tak smakuje kino” dla Cinema City.
18.07.24, 11:30
| reklama & PR » ludzie
Agata Bieniek awansowała zarządzanie polskim zespołem marketingu Bolt
Agata Bieniek objęła stanowisko Marketing Manager Bolt w Polsce i zarządza zespołem marketingu w polskiej siedzibie firmy oraz odpowiada za lokalne działania marki.
18.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Superbet zwiększa zaangażowanie w Górnika Zabrze
W ramach nowej umowy między Superbet a Górnikiem Zabrze, logo bukmachera znajdzie się na froncie koszulki klubu. 
18.07.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Streetcom pracuje dla marki Luksja
Streetcom zrealizuje kampanię product seeding dla marki Luksja. Działania wspierające zostały zaplanowane do końca sierpnia br.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.