18.04.23, 17:27
Reklama Dzieciom. TVP wybrało 90 organizacji, którym przekaże wsparcie finansowe
Ponad 90. organizacji oraz placówek zostało beneficjentami 30. jubileuszowej akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom”, organizowanej przez Telewizję Polską.
Telewizja Polska od 1993 r. jest organizatorem akcji charytatywnej „Reklama Dzieciom” . W ciągu 30. lat trwania akcji ponad 33 mln zł trafiło do najbardziej potrzebujących dzieci. Dochód ze specjalnego bloku reklamowego wyemitowanego 25 grudnia 2022 r. w TVP1, tuż po głównym wydaniu „Wiadomości”, wyniósł 1,62 mln zł . Akcję wsparło siedemnastu reklamodawców.
Pieniądze z jubileuszowej „Reklamy Dzieciom” będą przeznaczone na: wyposażenie sal rehabilitacyjnych, terapeutycznych oraz dydaktycznych (m.in.: terapii integracji sensorycznej, doświadczania świata, do zajęć wczesnego wspomagania oraz do terapii ruchowej), realizację programów terapeutycznych (m.in.: hipoterapia, zajęcia logopedyczne, terapia Metodą Warnkego), utworzenie placów zabaw, zakup sprzętu umożliwiającego podniesienie jakości życia dzieci i edukacji młodzieży niepełnosprawnej (m.in.: sprzęt do komunikacji alternatywnej, sprzęt komputerowy, EEG – Biofeedback oraz sprzęt do terapii Metodą Warnkego, pomoce dydaktyczne), doposażenie i rozszerzenie oferty edukacyjnej świetlic socjoterapeutycznych i szkolnych, organizację turnusów rehabilitacyjnych oraz wycieczek dla dzieci i młodzieży z różnymi niepełnosprawnościami oraz dla dzieci i młodzieży z rodzin zagrożonych ubóstwem, dysfunkcyjnych oraz dzieci przebywających w rodzinnych domach dziecka.
Pieniądze trafią m.in. do: stowarzyszeń, fundacji, specjalnych ośrodków wychowawczych i zespołów szkół specjalnych. W sumie aż 92 instytucje otrzymają dofinansowanie w ramach 30. akcji "Reklama Dzieciom". Wśród nich są m.in.: Dolnośląska Szkoła Podstawowa Specjalna Nr 4 przy Szpitalu Rehabilitacyjnym Hematologicznym "Orlik, Fundacja Bardziej, Fundacja Cognosco, Fundacja Podkarpackie Hospicjum dla Dzieci, Fundacja Pomocy OsobomNiepełnosprawnym "Ami", Fundacja Rozwoju Neurorehabilitacji "Balonem do gwiazd", Legnickie Stowarzyszenie Rodzin i Przyjaciół Dzieci z Zespołem Downa "Otwórz serce", Leszczyńskie Stowarzyszenie "Razem z nami" Na Rzecz Dzieci i Młodzieży z Niepełnosprawnością Intelektualną, Stowarzyszenie Lokalne Salos CortileSalezjańskiej Organizacji Sportowej, Stowarzyszenie Na Rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej „Przyjaciele Okruszka” w Kołobrzegu, Stowarzyszenie Na Rzecz Osób Niepełnosprawnych "Trampolina BB".
17. reklamodawców sparło akcję
30. jubileuszową akcję charytatywną „Reklama Dzieciom” wsparło siedemnastu reklamodawców: Alior Bank, Bank Gospodarstwa Krajowego, Dolina Noteci, Kapitan Navi, Lidl Polska, Maspex, Media Expert, Ministerstwo Edukacji i Nauki, NASK, Nestle Polska, Oponeo.pl, Polski Koncern Naftowy Orlen, Polska Spółka Gazownictwa, Powszechny Zakład Ubezpieczeń PZU, Sandoz Polska, Toyota Central Europe, USP Zdrowie.
Komentarze