20.04.23, 06:30

Magazyn Forbes Women już cztery lata na polskim rynku

Okładka magazynu "Forbes Women", fot.: materiały prasowe

Redakcja „Forbes Women Polska” (Ringer Axel Springer) obchodzi czwarte urodziny. W nowym numerze pisma podsumowano obecność w Polsce, a także zamieszczano retrospektywę dotyczącą dziedzin w których przez ostatnie cztery lata cofnęliśmy się jako społeczeństwo, a gdzie widać postęp.

W ciągu czterech lat na polskim rynku pojawiły się 24 wydania magazynu, w tym 3929 stron z 713 artykułami i 255 wywiadami. Na okładkach gościło do tej pory 37 kobiet i jeden mężczyzna. Najnowsze urodzinowe wydanie czasopisma zawiera nie tylko podsumowanie ostatnich czterech lat obecności magazynu na rynku, ale także retrospektywę, która odpowiada na pytanie, w jakich dziedzinach przez ostatnie cztery lata cofnęliśmy się jako społeczeństwo, a gdzie widać postęp.

„Forbes Women” wymyśliła Moira Forbes, dziennikarka i działaczka, wnuczka Malcolma Forbesa, założyciela pisma. W pierwszym wydaniu polskiej edycji magazynu powiedziała nam, że chciała stworzyć platformę dla kobiet do nawiązywania kontaktów biznesowych, wymiany doświadczeń i pomysłów pomagających w osiąganiu sukcesu. Jej słowa potraktowaliśmy jak drogowskaz, dlatego od czterech lat wspieramy Polki w ich zawodowych dążeniach, aspiracjach i wyborach. Na urodziny życzymy sobie i Wam pełni praw dla kobiet w Polsce. I to szybciej niż za sto lat” – napisała we wstępniaku Aleksandra Karasińska, redaktorka naczelna „Forbes Women Polska”.

Przez ostatnie cztery lata obok setek artykułów w magazynie i online, akcji społecznych (m.in. Równa Firma, Baza Ekspertek, Firma Przyjazna Tacie na Etacie, 16 Liderek Równości, Equal Voice) odbyły się także dziesiątki spotkań z tysiącami kobiet w Polsce i za granicą, nagrano cztery sezony podcastu „Forbes Women”, zorganizowano klub czytelniczy online oraz zainaugurowano spotkania Klubu Forbes Women.

Magazyn „Forbes Women” w cenie 19,99 zł jest dostępny w punktach sprzedaży. Pismo dostępne jest także w subskrypcji Onet Premium.

Komentarze

Powiązane

15.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 15 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 15 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba  wiedzieć.
14.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 14 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 14 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
13.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 13 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 13 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
12.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 12 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 12 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
11.07.24, 06:30
| prasa » informacje
Czułość. Wolność. Równowaga. Akcja społeczna Wysokich Obcasów i Wyborczej
Rozpoczęta 5 lipca br. nowa akcja społeczna „Czułość. Wolność. Równowaga” to inicjatywa „Wysokich Obcasów” i „Wyborczej”. Akcja potrwa rok.
11.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 11 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 11 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
10.07.24, 11:00
| prasa » informacje
Forbes Women rozpoczyna akcję 50 po 50
„Forbes Women” rozpoczyna inicjatywę „50 po 50”. W kolejnym numerze magazynu zostanie opublikowana lista kobiet po 50. roku życia, które odniosły sukcesy w różnych dziedzinach. Redakcja czeka na zgłoszenia.
10.07.24, 01:00
| prasa » informacje
Codziennik medialny: 10 lipca (media i kultura: najważniejsza wydarzenia)
Co wydarzyło się w świecie mediów i kultury 10 lipca? Media zapowiedzi, ważne daty, przegląd informacji. Wszystko, co trzeba wiedzieć.
09.07.24, 16:30
| prasa » informacje | internet » informacje
Złap urlop od codzienności czyli Wyborcza na wakacje
Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczęły kampanię pod hasłem “Złap urlop od codzienności”. Specjalnej ofercie prenumeraty na wakacje towarzyszą działania redakcyjne: cykle artykułów, podcasty, a dla podróżujących z przygodami czekać będzie Biuro Interwencji Turystycznej.
09.07.24, 07:30
| prasa » informacje
Grupa PMPG Polskie Media nowym wytycza kierunek rozwoju do 2026 roku
Holding mediowy PMPG Polskie Media, opublikował materiał informacyjny o kierunku rozwoju, który jest efektem zakończonego w marcu przeglądu opcji strategicznych.
Subskrybuj RSS działu prasa: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

8.10 - Katowice, 9.10 - Wrocław, 10.10 - Poznań.