26.04.23, 17:00

Na grilla! Racz waść wpaść. Kasztelan rusza z kampanią

Kadr ze spotu marki Kasztelan, fot.: materiały prasowe

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki przypominająca, że Kasztelan jest naturalnym towarzyszem grilla. Jednym z jej elementów jest seria nowych spotów TV, których emisja ruszyła 24 kwietnia br. Kampanii towarzyszą również działania w kanałach digital oraz w punktach sprzedaży.

Kasztelan – bohater marki w nowych działaniach marketingowych zaprasza, by w jego towarzystwie wpaść na grilla. Działania promocyjne ruszyły z końcem kwietnia i tym samym mają się wpisać w nadchodzący okres grillowy, którego symbolicznym początkiem jest majowy długi weekend.

Grillowanie bywa uznawane niemal za polski sport narodowy, który naturalnie jest również okazją do spotkań towarzyskich, często przy piwie. Towarzyszy mu dużo pozytywnych emocji, ale też swobody i humoru – i to właśnie postanowiliśmy oddać w serii nowych, kasztelańskich spotów (…)” – mówi Barbara Rozbicka-Śledź, Junior Brand Manager marki Kasztelan.

Na kampanię TV złoży się seria 10-sekundowych spotów pod hasłem „Na grilla! Racz waść wpaść”. Nie zabraknie dobrego humoru oraz radosnej atmosfery, która towarzyszy i światu Kasztelana i wiosennemu grillowaniu.

Za koncept kreatywny kampanii telewizyjnej marki Kasztelan odpowiada agencja Brainbox, spoty wyreżyserował Szymon Pawlik, za produkcję odpowiada dom produkcyjny Dynamo, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative.

Komentarze

Powiązane

02.11.24, 08:00
| reklama & PR » informacje
Ruszyła #NieDajSięWymazać. Kampania społeczna Wojewody Mazowieckiego
Martyna Wojciechowska, Angelika Szymańska, Karolina Witaszek, Agata Młynarska oraz Łukasz Gikiewicz wzięli udział w kampanii społecznej #NieDajSięWymazać, realizowanej przez Wojewodę Mazowieckiego we współpracy z Mazowieckim Kuratorem Oświaty, Fundacją UNAWEZA i projektem MŁODE GŁOWY, przy wsparciu agencji oLIVE media.
30.10.24, 15:00
| reklama & PR » ludzie
Cztery osoby awansowały w zespole Programmatic Salestube
Aleksander Chim objął stanowisko Programmatic Buying Directora i stanął na czele zespołu Programmatic w spółce MarTech & e-commerce connected Salestube (Group One). W zespole awanse otrzymali również Sebastian Ładosz na stanowisko Programmatic Managera oraz Magdalena Wieteska i Dominika Kołodziejczyk, które pełnią funkcję Programmatic Team Leaderek.
30.10.24, 09:35
| reklama & PR » informacje
Good-PR promuje tyrolski hotel
Agencja Good-PR rozpoczęła współpracę z hotelem Schwarzbrunn****Superior, luksusowym obiektem położonym w austriackim Tyrolu.
29.10.24, 08:56
| reklama & PR » informacje
BSH dalej z NAV agency
NAV agency po raz kolejny wygrywa przetarg aktywacyjny BSH (Bosch / Siemens). Agencja odpowiadać będzie w dalszym ciągu za kompleksową obsługę aktywacji loteryjnych, organizowanych przez producenta sprzętu AGD.
29.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Burger King wybiera w Polsce Good One PR
Od września br. agencja Good One PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla sieci Burger King.
29.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong z działaniami SEO dla ASE ATEX
ASE ATEX, dostawca rozwiązań przeciwwybuchowych dla przemysłu, rozpoczął współpracę z OBTK. Zadaniem agencji będzie realizacja działań SEO, tworzenie treści. Celem współpracy jest wzrost widoczności ASE ATEX w wynikach wyszukiwania.
28.10.24, 14:56
| reklama & PR » informacje
LoveBrandsGroup wygrywa przetarg na obsługę Banku Pocztowego
Agencja zintegrowanej komunikacji LoveBrands Group wygrała przetarg na obsługę Banku Pocztowego i od października br. odpowiada za strategię, kreację i działania marketingowe dla tego klienta w modelu 360°. 
28.10.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięża w przetargu PURINA AdVENTuROS
Agencja Streetcom odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowej i product seedingu dla nowości od PURINA - PURINA AdVENTuROS Training. Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości nowego produktu oraz edukacja w zakresie jego zastosowania.
28.10.24, 11:59
| reklama & PR » ludzie
Joanna Bitowt awansuje w More Bananas
Joanna Bitowt, dotychczas Marketing Managerka w More Bananas, awansowała na stanowisko Strategy & Project Lead.
28.10.24, 09:44
| reklama & PR » informacje
Dell, PKO Bank Polski, Versuni oraz Adver Media w szeregach IAA Polska
Cztery organizacje dołączyły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty

Kierownik Dworu Czeczów – jednostki organizacyjnej Centrum Kultury Podgórza

Centrum Kultury Podgórza | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 29.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.11.24

Do zdobycia jeden zestaw gry.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.