30.04.23, 13:00

Vectra sponsorem strategicznym międzynarodowego turnieju Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup

Vectra x GRS, fot.: materiały prasowe

4 maja br. rozpocznie się turniej Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup. Sponsorem strategicznym tegorocznej edycji została Vectra, która wspiera popularyzację gimnastyki w Polsce. W ramach wydarzenia, operator udostępni specjalną strefę treningową Kids Gym z zajęciami dla dzieci pod okiem zawodowych trenerów, z możliwością wypróbowania profesjonalnych przyborów i przyrządów do ćwiczeń.

Z początkiem maja rozpocznie się Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup – turniej gimnastyki artystycznej. Tegoroczna, piąta edycja odbędzie się w hali Polsat Plus Arena Gdynia. Impreza promująca sportową rywalizację oraz aktywność fizyczną potrwa od 4 do 7 maja. Wstęp na wydarzenie jest wolny.

Podczas turnieju publiczność będzie miała okazję podziwiać widowiskowe pokazy indywidualne i zespołowe, w których uczestniczyć będą najlepsze na świecie gimnastyczki oraz reprezentacja Polski w gimnastyce artystycznej. W zawodach weźmie udział ponad 300 zawodniczek z 22 krajów, w tym mistrzyni świata oraz brązowa medalistka mistrzostw świata. W turnieju rywalizować będą polskie zawodniczki, m.in. Liliana Lewińska – reprezentantka Polski, wicemistrzyni Europy w kategorii juniorek, a także Reprezentacja Polski seniorek w układach zespołowych, która niedawno zdobyła złoty medal w Pucharze Świata.

Jako sponsor strategiczny tegorocznej edycji Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup, Vectra przygotowała specjalną strefę z atrakcjami – Kids Gym, gdzie dorośli wraz z pociechami będą mogli wspólnie spędzić czas oraz spróbować swoich sił na trampolinach oraz wypróbować przyrządy i przybory do ćwiczeń gimnastycznych.

Widzowie, którzy pojawią się na turnieju zyskają dostęp do ofert operatora – Internetu, telewizji i telefonii komórkowej – poprzez punkt sprzedaży, infolinię oraz kod QR, który przekieruje klientów na dedykowaną stronę internetową. Wszystkie szczegóły dostępne będą na stoisku operatora podczas wydarzenia. Dla tych, którzy nie będą mieli okazji odwiedzić Gdynia Rhythmic Stars & Baltic Junior Cup, Vectra również przygotowała coś specjalnego. Na czas trwania wydarzenia, na stronie internetowej operatora dostępna będzie weekendowa oferta oznaczona grafiką turnieju.

Warto pamiętać, że pod koniec 2022 roku Vectra nawiązała współpracę z organizacją non-profit zarządzającą dyscyplinami gimnastycznymi na terenie całego kraju, tj. z Polskim Związkiem Gimnastycznym. Na mocy zawartej umowy, Vectra otrzymała tytuł sponsora strategicznego. Jednocześnie, w roli sponsora głównego, od listopada 2022 r. wspiera wybrane reprezentantki i reprezentanta kadry narodowej – Lilianę Lewińską i Reprezentację Polski seniorek w układach zespołowych oraz Tomasza Le Khaca w gimnastyce sportowej mężczyzn.

Komentarze

Powiązane

12.07.24, 12:30
| reklama & PR » informacje
Hochland z billboardem sponsorskim. Ma dotrzeć do prawie 8 mln osób w grupie docelowej
Hochland w lipcu i sierpniu br. zamierza promować swoje produkty, wykorzystując do tego billboard sponsorski.
12.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
Kampania pieczywa BIO Piekarni Cukierni Putka na EKO wiatach AMS
Do swojej kampanii sieć piekarni Putka wykorzystuje certyfikowane EKO wiaty AMS na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie i Łodzi.
12.07.24, 07:30
| reklama & PR » ludzie
Jakub Zajdel w zespole New Business Development Committee IPREX
Jakub Zajdel, CEO more communications agency dołączył do New Business Development Committee w globalnej sieci IPREX. W latach 2020-2022 pełnił on funkcję EMEA President organizacji.
11.07.24, 20:30
| reklama & PR » informacje
Miej na to Magne B6 Forte. Kampania Sanofi ma skupiać się na edukacji zdrowotnej
Sanofi, we współpracy z FCB Health Spark, uruchomiło nową kampanię „Miej na to Magne B6 Forte”. Akcja ma skupiać się na edukacji zdrowotnej.
11.07.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Alior Bank nawiązał współpracę z Narodową Drużyną Esportową
Alior Bank staje się oficjalnym sponsorem Narodowej Drużyny Esportu. Wcześniej bank wspierał akademickie eventy.
11.07.24, 16:00
| reklama & PR » informacje
ASAP&ASAP przygotowała kampanię dla Compeed
Agencja ASAP&ASAP opracowała kampanię dla marki Compeed, (Perrigo Poland). Akcja potrwa dwa miesiące.
11.07.24, 14:45
| reklama & PR » informacje
Streetcom przygotuje kampanie dla 4 marek BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec i Smakowita
Streetcom przygotuje i zrealizuje kampanie influencerskie dla czterech marek BUNGE: Eleplant, Finuu, Wawrzyniec oraz Smakowita. W ramach umowy, agencja ma przeprowadzić akcje do końca 2024 r.
11.07.24, 12:15
| reklama & PR » informacje
Weber Shandwick promuje stolicę Łotwy
Agencja Weber Shandwick Poland została wybrana przez Agencję Inwestycji i Turystyki Rygi do zrealizowania kampanii promującej Rygę.
11.07.24, 11:00
| reklama & PR » informacje
No-Spa Max z kampanią „Bycie kobietą nie musi boleć” od Publicis Worldwide
Publicis Worldwide przygotowała kampanię dla No-Spa Max, która ruszyła 1 lipca br. Hasło akcji to „Bycie kobietą nie musi boleć”.
11.07.24, 08:30
| reklama & PR » informacje
ONE House wygrywa przetarg na obsługę dwóch marek Dr Wolff Group
ONE House i Dr Wolff Group rozpoczęły współpracę. Agencja będzie odpowiedzialna za strategie marketingowe dla marek Alpecin i Plantur 39.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds. PR

Krakowskie Biuro Festiwalowe | Kraków

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 10.08.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.