28.04.23, 21:30
Katarzyna Spałek przechodzi do MullenLowe Warsaw
Katarzyna Spałek jako head of social media dołączyła do zespołu digital agencji MullenLowe Warsaw.
Spałek na nowo utworzonym stanowisku powierzono jej zadanie koordynacji komunikacji social media oraz projektów influencer i gaming marketingu dla klientów agencji.
Ostatnie dziewięć lat Katarzyna Spałek pracowała w dentsu - ostatnio jako account supervisor - i odpowiadała głównie za projekty social media, m.in. dla klientów takich jak: Grupa Polsat Plus, Esoleo, Telewizja Polsat, L’Oreal, W.Kruk, Vistula, Alma, Kruszwica (Finuu), Intersnack (Przysnacki), AVON, Biedronka, Auchan. Współtworzyła także program gamingowy dla marki Xbox Microsoftu. W sumie posiada 14-letnie doświadczenie pracy w branży - wcześniej pracowała także w Akon Marketing Partners (tu dla Henkel, Bic i Nestle) oraz w Socializer.
Aktualnie nie mamy ofert pracy.
Dodaj swoją ofertęDo zdobycia jeden egzemplarz audiobooka.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Do zdobycia jeden egzemplarz książki.
Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.
Komentarze