08.05.23, 15:45

Orange Re. Razem możemy zrobić coś dobrego dla planety. Kampania programu Orange Polska

KV kampanii Orange, fot.: materiały prasowe

4 maja br., ruszyła kampania promująca Orange Re, program Orange Polska wydłużający cykl życia telefonów komórkowych, modemów i routerów.

Celem programu Re jest wdrażanie zasad gospodarki o obiegu zamkniętym w odniesieniu do telefonów, modemów czy dekoderów telewizyjnych. Orange Polska chce w ten sposób motywować użytkowników do dłuższego korzystania z urządzeń, umożliwiając ich naprawę, przekazywanie do odnowy i ponownego użytkowania. W ramach programu realizowane są cztery konkretne działania, których nadrzędnym celem jest minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko naturalne: wydłużanie cyklu życia urządzeń (regeneracja - naprawa), zwracanie ich do obiegu (recykling – zwrot i recykling – odkup) oraz przywracanie im drugiego życia (renowacja - odnowa).

Kampania realizowana jest w TV, kanałach digital oraz w social media. Za strategię, planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialne Value Media. Agencja MarTech & e-commerce SalesTube realizuje działania z zakresu programmatic i koordynuje kampanię na platformie TikTok, w której również odpowiada za całość działań płatnych. Agencja kreatywna Labcon opracowała kreacje do kampanii rich mediowej, którą realizuje razem z SalesTube. Za część kreatywną kampanii odpowiada agencja Leo Burnett.

Group One jako pierwsza firma w Polsce z branży komunikacji marketingowej policzyła swój ślad węglowy. Tak jak Orange reprezentuję część biznesu, która angażuje się w przeciwdziałanie zmianom klimatycznym. 

Komentarze

Powiązane

29.10.24, 07:30
| reklama & PR » informacje
Burger King wybiera w Polsce Good One PR
Od września br. agencja Good One PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne dla sieci Burger King.
29.10.24, 06:30
| reklama & PR » informacje
On Board Think Kong z działaniami SEO dla ASE ATEX
ASE ATEX, dostawca rozwiązań przeciwwybuchowych dla przemysłu, rozpoczął współpracę z OBTK. Zadaniem agencji będzie realizacja działań SEO, tworzenie treści. Celem współpracy jest wzrost widoczności ASE ATEX w wynikach wyszukiwania.
28.10.24, 14:56
| reklama & PR » informacje
LoveBrandsGroup wygrywa przetarg na obsługę Banku Pocztowego
Agencja zintegrowanej komunikacji LoveBrands Group wygrała przetarg na obsługę Banku Pocztowego i od października br. odpowiada za strategię, kreację i działania marketingowe dla tego klienta w modelu 360°. 
28.10.24, 12:42
| reklama & PR » informacje
Streetcom zwycięża w przetargu PURINA AdVENTuROS
Agencja Streetcom odpowiada za realizację kampanii Influencer marketingowej i product seedingu dla nowości od PURINA - PURINA AdVENTuROS Training. Głównym celem realizowanych działań jest budowa świadomości nowego produktu oraz edukacja w zakresie jego zastosowania.
28.10.24, 11:59
| reklama & PR » ludzie
Joanna Bitowt awansuje w More Bananas
Joanna Bitowt, dotychczas Marketing Managerka w More Bananas, awansowała na stanowisko Strategy & Project Lead.
28.10.24, 09:44
| reklama & PR » informacje
Dell, PKO Bank Polski, Versuni oraz Adver Media w szeregach IAA Polska
Cztery organizacje dołączyły do IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy.
26.10.24, 20:00
| reklama & PR » informacje
Filary Tolerancji. Marka M&M’S wspiera budowanie inkluzywności i tolerancji w Polsce
W połowie października br. wystartowała kampania społeczna „Filary Tolerancji”, której celem jest promowanie postaw otwartości i zrozumienia. Marka M&M’S została partnerem inicjatywy i fundatorem instalacji artystycznej, która pojawiła sięw centrum Warszawy.
26.10.24, 12:00
| reklama & PR » informacje
Trwa kampania Gold Vit C marki Olimp Labs
Rozpoczęła się kampania promocyjna Gold Vit C, suplementu diety Olimp Labs. Realizacją zajęła się sayHi.agency, która odpowiada za działania marki w ramach komunikacji 360, w tym za produkcję spotów TV.
25.10.24, 19:00
| reklama & PR » informacje
Wybierz pracę, która pasuje do Ciebie. PZU promom uje wizerunek pracodawcy wśród profesjonalistów
Firma PZU rozpoczęła kampanię promującą wizerunek marki pracodawcy wśród profesjonalistów. Polski ubezpieczyciel pokazuje działaniach promocyjnych, chce podkreślić, że jest dobrym miejscem rozwoju dla osób o różnym stażu pracy w rozlicznych obszarach biznesowych.
25.10.24, 17:19
| reklama & PR » informacje
Hortex wspiera polską kulturę
Polska marka Hortex zanagażowała się w festiwale i wydarzenia kulturalne związane z filmem i telewizją. Za przygotowywanie materiałów wizerunkowych i komunikacji wizualnej związanej z tym projektem odpowiada agencja ASAP&ASAP.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista ds.promocji

Instytut Dziedzictwa Solidarności | Gdańsk

Przejdź do oferty

dyrektor Zamojskiego Domu Kultury w Zamościu

Miasto Zamość | inne

Przejdź do oferty

Dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Filipowie

Urząd Gminy Filipów | Polska

Przejdź do oferty
Konkursy
do 29.11.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 29.11.24

Do zdobycia jeden zestaw gry.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.