09.05.23, 09:29

VMLY&R Poland z nową jednostką Production HUB. Sławek Wala i Jakub Mikuś awansują

Sławek Wala i Jakub Mikuś, fot.: materiały prasowe

Sławek Wala, dotychczas Chief Technology Officer (CTO) w VMLY&R Poland, 1 maja br. objął stanowisko Managing Director w nowo utworzonej jednostce biznesowej Production HUB. Funkcję CTO przejął Jakub Mikuś, który awansuje w strukturach agencji.

W związku z rozwojem oferty regionalnej VMLY&R Poland, wyodrębniono Production HUB, skupiający się na skalowalnej produkcji assetów digitalowych, multimedialnych i commercowych dla klientów w regionie EMEA. Na jego czele stanie Sławek Wala, który jako Managing Director będzie odpowiedzialny za budowanie tego pionu w oparciu o obecny zespół Studio. W ramach rozwoju nowego działu zostaną wyodrębnione piony kompetencyjne, a także inwestycje w standaryzację i automatyzację takich obszarów jak m.in.: translacja i transkreacja assetów, quality assurance oraz delivery. Dział Content Administration, dotychczas zarządzany przez Krzysztofa Kozerę, zostanie w całości przeniesiony do nowego działu Production HUB.

Stanowisko Chief Technology Officer od maja br. objął Jakub Mikuś. Będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój oferty technologicznej VMLY&R poprzez wzmacnianie certyfikowanych rozwiązań, wdrażanie nowych platform i usług oraz zarządzanie teamem deweloperskim. Do zadań nowego CTO należy także optymalizacja procesów i infrastruktury technologicznej w celu zwiększenia efektywności i osiągnięcia celów biznesowych. Odpowiadać będzie także za kompetencje i umiejętności zespołu oraz za jakość wytwarzanego oprogramowania.

Kim jest Sławek Wala?

Sławek Wala jest menedżerem z 22-letnim doświadczeniem w branży komunikacji marketingowej, w tym 12-letnią praktyką w zarządzaniu międzynarodowymi teamami produkcyjnymi i kreatywnymi. Specjalizuje się w budowaniu zespołów, usprawnianiu procesów biznesowych, jak i implementacji metod poprawy efektywności i jakości pracy. W VMLY&R Poland jest od marca 2021 r., wcześniej związany z Cheil Poland, OS3 i Gong. Pracował dla największych międzynarodowych i polskich marek, w tym: Samsung, 4F, PKO BP, BMW, Volvo, TVN, Philips, Ecco, T-Mobile, Lotos, ING, Red Bull, Intel i wielu innych. Jest absolwentem Górnośląskiej Wyższej Szkoły Handlowej.

kim jest Jakub Mikuś?

Jakub Mikuś jest aktywny zawodowo od 13 lat. Specjalizuje się w wyzwaniach interdyscyplinarnych, łącząc doświadczenie prawnicze, coachingowe, konsultingowe i technologiczne. Do VMLY&R dołączył w styczniu 2019 r., a od maja 2021 r. kierował jako Engineering Manager 20-osobowym zespołem programistów frontend. Wynikiem jego działań było wprowadzenie metod wspierających zarządzanie i rozwój zespołu, takich jak matryce kompetencji, 9-box, radar technologiczny czy zautomatyzowany proces ewaluacji. Jest absolwentem Uniwersytetu Jagiellońskiego, ukończył aplikację adwokacką. Posiada certyfikaty Professional Scrum Master I (PSM I) oraz ICAN Business Advisor Manager Development Programme. W ostatnich miesiącach ukończył kursy związane z leadershipem i zarządzaniem zespołami na University of Chicago, Esade oraz The London School of Economics and Political Science LSE.

Komentarze

Powiązane

21.06.24, 13:46
| reklama & PR » ludzie
Bartłomiej Chmiel jako Account Manager dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania klientów z branży e-commerce.
21.06.24, 11:02
| reklama & PR » informacje
Change Serviceplan i Media Republic z nową kampanią Maślanki Mrągowskiej Tyle dobra
Maślanka Mrągowska powraca z nową kampanią pod ideą kreatywną “Tyle dobra”, w nowej, odświeżonej formule. Działania przygotowane przez należącą do Group One agencję Change Serviceplan obejmują kampanię telewizyjną, digitalową, akcje konsumenckie i współpracę z influencerami.
21.06.24, 09:22
| reklama & PR » informacje
Nowa kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake skierowana do nowych grup docelowych
Wystartowała kampania Bułeczek Mlecznych Dan Cake. Tym razem marka postawiła na nowe grupy docelowe i konteksty spożywania swoich produktów. Oprócz konkursowej aktywacji konsumenckiej zaplanowane są m.in. aktywności w środowiskach gamingowych, współprace z influencerami, kampania DOOH oraz działania w digitalu.
21.06.24, 06:30
| reklama & PR » informacje | kultura » film
Agencji K+Group odpowiada za promocję filmu Rodzina Treflików
Trefliki, bohaterowie serialu animowanego „Rodzina Treflików”, w listopadzie br. trafią na wielki ekran. Szczegóły świątecznej produkcji zostaną ujawnione dwa miesiące przed premierą, ale już teraz rozpoczynają się działania związane z kinowym debiutem Treflikowych bohaterów. Za działania związane z promocją filmu będzie odpowiedzialna agencja K+Group.
20.06.24, 21:30
| reklama & PR » ludzie
Michał Fortowski awansował w Multikino Media
W maju br. Michał Fortowski awansował na stanowisko Partnership Managera w Dziale Sprzedaży Korporacyjnej Biura Reklamy Multikino Media.
20.06.24, 20:30
| reklama & PR » ludzie
Ewelina Czuba Dyrektorem Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media
Ewelina Czuba objęła stanowisko Dyrektora Rozwoju i Sprzedaży Wideo w Grupie ZPR Media. Odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem sprzedaży, realizację planów sprzedażowych i strategii Grupy ZPR Media, a także za budowanie relacji biznesowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi.
20.06.24, 16:30
| reklama & PR » informacje
Marka Chantarelle wybiera Agencję PR Get in Touch
10 czerwca br., butikowa Agencja PR Get in Touch rozpoczęła współpracę z marką kosmetyków Chantarelle.
20.06.24, 08:30
| internet » informacje | reklama & PR » informacje
Promocje sprawdza się w BLIX. Grupa BLIX chce dotrzeć do 12 mln osób
Aplikacja BLIX ruszyła z najsilniejszą, najdłuższą i najbardziej kompleksową kampanią wizerunkową w historii niezależnych aplikacji typu drive2store. Działania mają być skoncentrowane w sferze online i prowadzone w sposób ciągły. 
19.06.24, 20:45
| reklama & PR » informacje
Mistrzowska akcja promocyjna cashback marki Hisense
Agencja UNIQUE ONE organizuje dla marki Hisense, Oficjalnego Partnera UEFA EURO 2024, ogólnopolską akcję promocyjną cashback ze zwrotem gwarantowanym.
19.06.24, 19:17
| reklama & PR » ludzie
Ola Głębicka awansowała w Iberionie. Odpowiada za strategię komunikacji firmy
Od czerwca br. Ola Głębicka odpowiada za strategię komunikacji Grupy Iberion i jej produktów, w tym za działania wizerunkowe. Będzie raportować bezpośrednio do Maksymiliana Tomanka, wiceprezesa i współwłaściciela grupy Iberion.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Specjalista/ka ds. promocji w Dziale Promocji i Komunikacji

Muzeum Azji i Pacyfiku im. Andrzeja Wawrzyniaka | Warszawa

Przejdź do oferty
Konkursy
do 31.08.24

Portalmedialny.pl ponownie udostępnił możliwość uczestniczenia w konkursach organizowanych przez wydawcę.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 18.07.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.

12-14 czerwca 2024 r. w Długopolu.