18.05.23, 06:30

Empik uruchomił platformę dystrybucyjną Empik Selfpublishing

Empik Selfpublishing, fot.: materiały prasowe

11 maja br. Empik uruchomił nową usługę w portfolio Grupy. Empik Selfpublishing to platforma dystrybucyjna skierowana do niezależnych autorów i autorek, którzy marzą o dotarciu ze swoją twórczością do milionów czytelników.

Tylko w ciągu ostatnich pięciu lat liczba tytułów wydanych samodzielnie przez autorów wzrosła na świecie trzycyfrowo. Empik jako jeden z graczy polskiego rynku książki bacznie obserwował ten trend, a doświadczenie i znajomość segmentów książki tradycyjnej i cyfrowej pozwoliły firmie zidentyfikować rosnącą niszę.

Empik oddaje w ręce niezależnych autorek i autorów platformę dystrybucyjną, która umożliwia samodzielne wydanie książki i wprowadzenie jej do sprzedaży w ramach ekosystemu Grupy. Tym samym otwiera twórcom drzwi do milionów odbiorców w Polsce - klientów Empik.com i użytkowników aplikacji Empik Go.

Empik Selfpublishing oferuje różnorodne warianty publikacji, pozostawiając twórcom pełną swobodę w kwestiach takich jak wygląd okładki, forma, treść czy data wydania. Wydawcą książki jest sam autor, stąd cały proces, od strony kreatywnej po wydawniczą, a także prawa autorskie zostają po stronie twórcy. Rolą Empiku w tym procesie jest natomiast zapewnienie szerokiej dystrybucji i technologicznego wsparcia, a w przyszłości również możliwości promocji.

Różnorodność formatów i gatunków

Empik Selfpublishing jest miejscem zarówno dla autorek i autorów gotowych książek, jak i osób, które dopiero chcą zacząć przygodę z pisaniem. Nie ma również ograniczeń związanych z formą czy gatunkiem dystrybuowanych publikacji. Z platformy mogą korzystać autorzy pełnowymiarowych powieści, komiksów czy tomików poezji, jak również twórcy internetowi wydający przykładowo krótsze formy poradnikowe czy autorzy prac naukowych.

W ramach Empik Selfpublishing autor może wydać swój tytuł w formie ebooka, audiobooka i książki papierowej (w modelu druku na życzenie), a w przyszłości wybrane tytuły o wysokim potencjale będą miały także szansę trafić na półki stacjonarnych Empików.

Nie tylko dystrybucja

Empik Selfpublishing to nie tylko platforma dystrybucyjna, ale także edukacyjna. Można na niej znaleźć materiały eksperckie czy usługi dodatkowe, które maja ułatwić twórcom pracę nad wydaniem książki, pozytywnie wpłyną na jej jakość i pozwolą uniknąć błędów wydawniczych.

Co więcej, ambasadorem nowej usługi został Maciej Makselon – nauczyciel akademicki i zawodowy redaktor, który na co dzień rozwiewa językowe wątpliwości internautów. W dedykowanej sekcji na stronie usługi, pojawi się jego autorska seria artykułów z poradami dla wszystkich, którzy piszą, niezależnie od stażu.

Komentarze

Powiązane

26.08.24, 15:00
| telewizja / VOD » informacje | kultura » muzyka
Castingi do „Must Be the Music” zaplanowano na wrzesień
Castingi do nowej edycji programu „Must Be the Music” odbędą się we wrześniu tego roku w sześciu miastach w Polsce.
24.08.24, 19:06
| internet » informacje | reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Gazeta.pl wspiera Męskie Granie
Portal Gazeta.pl został oficjalnym patronem „Męskiego Grania”. Projekt świętuje w tym roku swoje 15-lecie.
23.08.24, 09:47
| telewizja / VOD » informacje | kultura » informacje
Nickelodeon świętuje 25-lecie SpongeBoba Kanciastoportego
W tym roku Nickelodeon obchodzi 25-lecie kreskówki „SpongeBob Kanciastoporty”. Stacja przygotuje wiele atrakcji z tej okazji podczas nadchodzących wydarzeń.
23.08.24, 07:45
| radio » informacje | internet » informacje | kultura » informacje
„Festiwal Po Drodze” będzie dostępny w formie audio w aplikacji Patronite
„Festiwal Po Drodze” to wydarzenie lokalne, które ma na celu promocję kultury Wielkopolski. Słuchacze, za pośrednictwem aplikacji Patronite Audio, będą mieli dostęp do transmisji audio na żywo.
22.08.24, 13:42
| kultura » muzyka
Jubileuszowy finał Męskiego Grania odbędzie się w Warszawie
Jubileuszowy finał Męskiego Grania odbędzie się 23 i 24 sierpnia br. na Lotnisku Bemowo w Warszawie. Sponsorem trasy jest marka Żywiec. 
16.08.24, 11:00
| telewizja / VOD » informacje | kultura » film
Znamy datę premieru filmu Bokser. Produkcja pojawi sie na platformie Netflix już 11 września
Netflix zaprezentował zwiastun filmu „Bokser” w reżyserii Mitji Okorna. Premiere produkcji zaplanowano na 11 września br. W głównej roli wystąpił Eryk Kulm. 
15.08.24, 12:05
| radio » informacje | kultura » muzyka
Pożegnalny koncert zespołu Kamp! na antenie Programu 3 Polskiego Radia
Pożegnalny koncert zespołu Kamp! odbędzie się w najbliższą niedzielę, 18 sierpnia br. Transmisja na antenie Programu 3 Polskiego Radia. 
13.08.24, 12:22
| reklama & PR » informacje | kultura » muzyka
Orbit Refreshers partnerem nowej piosenki Young Leosi
Young Leosia została twarzą marki Orbit Refreshers.  W wyniku tej współpracy powstała nowa piosenka artystki, która została przygotowana wraz z teledyskiem. 
10.08.24, 21:31
| kultura » muzyka
Olsztyn Green Festival z pełnym programem wydarzenia
Olsztyn Green Festival ujawnia pełny line-up godzinowy i prezentuje program strefy Eko-Aktywności. Na wydarzeniu wystąpi wielu polskich artystów. 
10.08.24, 12:20
| telewizja / VOD » informacje | kultura » informacje | kultura » muzyka
„Magiczne Zakończenie Wakacji” w ostatni weekend sierpnia w Polsacie
Festiwal „Magiczne Zakończenie Wakacji” odbędzie się 24 i 25 sierpnia br. Wydarzenie będzie transmitowane na antenie Polsatu od godz. 20:00. 
Subskrybuj RSS działu kultura: rss
Oferty pracy

Specjalistka/Specjalista ds. promocji i obsługi widowni

Teatr Powszechny im. Zygmunta Hübnera | Warszawa

Przejdź do oferty

Stanowisko ds. promocji i komunikacji

Muzeum – Miejsce Pamięci KL Plaszow w Krakowie. Niemiecki nazistowski obóz pracy i obóz koncentracyjny (1942-1945) (w organizacji) | Kraków

Przejdź do oferty

Kierownik Działu Komunikacja Społeczna i Promocja

Regionalny Instytut Kultury im. Wojciecha Korfantego | Katowice

Przejdź do oferty
Konkursy
do 18.10.24

Rozwiązanie konkursu.

do 18.10.24

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 17.10.24

Do zdobycia jeden album.

Polecamy
Konferencje

Konferencja Digital Gamechangers — Harbingers Data: 3 października 2024 Miejsce: Muzeum Armii Krajowej im. gen. Emila Fieldorfa „Nila” w Krakowie.

Od wirtualnej rozrywki i (nie)etycznych zagrywek w marketingu po historie opowiedziane za pomocą liczb. Ruszyły zapisy na pierwszy tej jesieni webinar w ramach cyklu DIMAQ Voice.