16.05.23, 21:00

Łukasz Korczewski, Aleksandra Sawko i Kuba Matuszewski w ekipie Cape Morris

Łukasz Korczewski, Aleksandra Sawko i Kuba Matuszewski, fot.: materiały prasowe

Cape Morris powiększa zespół o trzech specjalistów. Do teamu zajmującego się social media dołączył Łukasz Korczewski, Aleksandra Sawko i Kuba Matuszewski.

Łukasz Korczewski wieloletnie doświadczenie z social media zdobywał, prowadząc zespoły specjalistów w Media.Monks, Stor9 i the Digitals. Pracował również w Deloitte Digital CE. Miał okazję przygotowywać kampanie dla klientów z różnorodnych branż, zarówno marek osobistych, jak tych z branży motoryzacyjnej, retail i innych. Pracował dla takich brandów jak: Pepsi, Mirinda, Tiger Energy Drink, Aldi Polska, W.Kruk, Roberta Lewandowskiego, Małgorzaty Kożuchowskiej, Huberta Hurkacza, Pizza Hut, Dell, Nespresso i Mazdy Polska. Jego ostatnie doświadczenie to praca dla BMW i MINI brands. W Cape Morris objął funkcję lidera działu social media i będzie odpowiadał za rozwój strategii i koordynację zespołu.

Aleksandra Sawko prace w marketingu digitalowym rozpoczęła w agencji Tigers, gdzie zdobywała doświadczenie w social media, realizując projekty dla branży telekomunikacyjnej, beauty, fashion oraz HoReCa. W ciągu dwóch lat awansowała ze pozycji stażystki na stanowisko Project Managera & Social Media Specialist, gdzie odpowiadała za działania dla kluczowego klienta agencji. Wcześniej pracowała w Pathfinder 23 jako Content Publisher. W Cape Morris zajmuje się realizowaniem projektów i aktywacji social media, współpracą oraz wsparciem Partnerów i działaniami z zakresu influencer marketingu.

Jakub Matuszewski od siedmiu lat zajmuje się obszarem social media. W agencjach Cut The Mustard i Tigers odpowiadał za wdrażaniem i współtworzeniem strategii komunikacji w kanałach social media, m.in. dla MILWAUKEE, Aura Herbals, NiQuitin, Klarna, IRDM by Goodram. W agencji VMLY&R zarządzał zespołem moderacji, gdzie odpowiadał za komunikację marek takich jak: Lidl Polska, bp Polska, Żywiec Zdrój, Żywiec, Męskie Granie, Mazda, Lay's, Cheetos. W Cape Morris rozpoczął pracę na stanowisku Social Media Managera.

Komentarze

Powiązane

22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Warta Poznań i agencja MPL Verbum szykują niespodziankę dla kibiców klubu
Agencja lojalnościowa MPL Verbum stworzy aplikację mobilną dla klubu piłkarskiego Warta Poznań. Aplikacja będzie skierowana przede wszystkim do młodszych kibiców. 
22.03.25, 12:00
| reklama & PR » informacje
Good Time to DAJ. Kampania 1,5% Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio
W swojej najnowszej kampanii „Good Time to DAJ” Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio, zwraca uwagę na to, że ostatnie momenty życia nie muszą być pełne bólu i cierpienia – mogą być pełne chwil szczęścia. Akcja wystartowała 13 marca br. i obejmuje działania, m.in. w social mediach, kanałach digital oraz kinie.
22.03.25, 08:00
| reklama & PR » informacje
Nie grasz, nie wygrasz. Mariusz Pudzianowski w kampanii marki BETFAN
Marka BETFAN, legalny polski bukmacher, wystartowała z kampanią pod hasłem „Nie grasz, nie wygrasz”. Główną rolę w nowej kreacji marki odgrywa jej ambasador – Mariusz Pudzianowski. 
21.03.25, 18:22
| reklama & PR » ludzie
Mateusz Dąbrowski nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX
Mateusz Dąbrowski został nowym Business Development Directorem w Grupie BLIX. Będzie odpowiadał za całościową strategię sprzedażową firmy.
21.03.25, 11:30
| reklama & PR » informacje
Energia dla wszystkich. 1,5% twojego podatku na termomodernizację placówek edukacyjnych. Kampania Fundacji Carbon Footprint
Fundacja Carbon Footprint, będąca Organizacją Pożytku Publicznego, przygotowała kampanię mającą na celu przeciwdziałanie wykluczeniu energetycznemu.
21.03.25, 07:15
| reklama & PR » ludzie
Krzysztof Drzazga nowym dyrektorem kreatywnym agencji Chapter1
Krzysztof Drzazga objął stanowisko Creative Director w poznańskiej agencji strategiczno-kreatywnej Chapter1. Przez ostatnie lata pełnił tam funkcję Head of Concept, rozwijając swoją karierę w strukturach firmy.
21.03.25, 06:00
| reklama & PR » informacje
Związek Firm Public Relations wybrał nową Radę na lata 2025-2027
Walne Zgromadzenie Członków ZFPR wyłoniło nową Radę na lata 2025-2027, której przewodniczącą została Katarzyna Terej, Partner Zarządzający w RES Consulting. W skład Rady weszli również Eliza Misiecka (Genesis PR), Łukasz Przybysz (Vision Group Executive Advisors) oraz Piotr Talarek (StrategyWise).
20.03.25, 14:15
| reklama & PR » informacje
Continental dalej obsługiwana przez Hand Made
Agencja reklamowa Hand Made kolejny rok będzie odpowiedzialna za obsługę mediów społecznościowych marki Continental.
20.03.25, 10:16
| reklama & PR |
Zakupy na fakturę? Allegro Business rusza z kampanią telewizyjną
Allegro realizuje swoją pierwszą kampanię telewizyjną skierowaną do klientów B2B. Reżyserią spotów zajął się Filip Bartczak, natomiast za produkcję i kreację odpowiadają DDB Warszawa oraz Moon Films.
20.03.25, 08:00
| reklama & PR |
PSK S.A. i GlobalSM łączą siły na rzecz wdrożenia systemu kaucyjnego w Polsce
PSK S.A., jako operator systemu kaucyjnego w Polsce, podjął współpracę z agencją GlobalSM w celu realizacji strategii komunikacyjnej i medialnej, która ma zwiększyć świadomość tego rozwiązania wśród różnych grup odbiorców. Działania PR prowadzi agencja Brief me, od lat współpracująca z GlobalSM.
Subskrybuj RSS działu reklama & PR: rss
Oferty pracy

Aktualnie nie mamy ofert pracy.

Dodaj swoją ofertę
Konkursy
do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki. 

do 19.04.25

Do zdobycia jeden egzemplarz książki.

Polecamy
Konferencje

Zapraszamy do współpracy. Cena dodania do katologu od 149 PLN netto.